וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפין שלך עלול להתכווץ עם הגיל - וזו הדרך למנוע זאת

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 0:12

בדיוק כמו כל איבר אחר בגוף, גם הפין והאשכים שלנו עוברים שינויים עם הגיל. לצערנו, במקרה שלהם הם מצטמקים. רופא בטיקטוק מסביר כיצד תוכלו למנוע אובדן (חשוב!) של סנטימטרים

האיש בעל איבר המין הגדול בעולם/ITV

יש לנו חדשות רעות בשבילכם גברים: המדע מאשר כי איבר המין הזכרי מתכווץ ככל שאתם מתבגרים. האורולג אירווין גולדשטיין אישר בפני Vice כי "אם איבר מינו הזקוף של הזכר עומד של 15 סנטימטרים בשנות ה-30 לחייו, הוא צפוי להתכווץ ולהגיע ל-13 סנטימטרים בשנות ה-60 או ה-70 לחייו".

מלבד העובדה שאיבר המין הזכרי צפוי להיראות קטן יותר עקב עלייה במשקל המגיעה אצל רוב הגברים עם הגיל, צורת הפין עשויה להשתנות גם עקב מחלת פיירוני ולהתעקם בעת זקפה. מחלת פיירוני היא מחלה בה נוצרת הצטלקות של הפין הגורמת לדרגות משתנות של עקמת פין. היא נגרמת ע"י יצירת רובד סיבי (רקמת צלקת) מתחת לפני השטח של הפין לאורך זמן המקשה עליו להתיישר. בין 0.5% ל-13% מהגברים האמריקאים סובלים מהמחלה, אם כי אנשים רבים אינם מודעים לה, כך מדווחים במחלקה האורולוגית במרכז הרפואי ויל קורנל.

כמו כן, ככל שאתם מתבגרים, ייצור הטסטוסטרון שלכם גם הוא מאט, מה שעלול להשפיע על גודל ותפקוד האשכים והפין. מצבים הקשורים לגיל כמו טרשת עורקים (כלי דם סתומים) יכולים גם להפחית את זרימת הדם לאיבר המין ולהפוך אותו לקטן יותר. מצאנו לכם מספיק סיבות לדאגה?

מהו הגודל הממוצע של איבר המין?

צפו בד"ר עונה על כל השאלות שיש על הפין:

לדברי ד"ר אדוארד צימרמן - העונה לשם @dickdocontiktok בטיקטוק - יש דרך בעזרתה תוכלו למנוע איבוד של נפח והיקף איבר המין. "הפין מצטמק עם הגיל - בדיוק כפי שאתם מאבדים נפח בפנים ובצוואר", הסביר ד"ר צימרמן לבאזפיד, "שם למטה תאבדו היקף ואורך, בעיקר אם אתה ממעטים להשתמש בו. זה באמת עניין של 'תשתמש בזה או תאבד את זה'."

בעקרון ד"ר צימרמן ממליץ להמשיך לעשות סקס כדי למנוע איבוד סנטימטרים. כשבתור הטבה נוספת, מחקרים הראו כי שימוש תדיר באיבר המין עשוי להפחית את הסיכון לחלות בסרטן הערמונית.

בנוסף, על פי האתר הרפואי hellocare גם אוננות עוזרת בזרימת הדם אל הפין ומקטינה את הסיכון של הצטמקותו. עוד דרכים לשמירה על גודל האיבר הם שימוש בתחתוני בוקסר ששומרים על האשכים מעט קרירים יותר מהגוף עצמו, מה שעוזר במניעת הצטמקות. בנוסף יש להתעמל באופן קבוע כדי לשפר את זרימת הדם בגוף ולשתות הרבה מים, כיוון שהתייבשות יכולה להגביל את זרימת הדם בגוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully