וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאים מאשרים: איבר המין הזכרי גדול יותר בקיץ

31.7.2018 / 8:59

אם גם אתם תהיתם מדוע איבר המין שלכם נראה גדול יותר בימי הקיץ החמים - אז מתברר שכמו שהקור אינו מחמיא לו, החום עושה בדיוק ההפך - וזה גם הוכח מדעית

פסטיבל הפין ביפן, 2015/רויטרס

בסרטון - פסטיבל הפין ביפן

דיון ארוך ומעמיק בפורום "רדיט" עוסק בסוגיה שלכאורה נשמעת נורא מטופשת - אבל למעשה מעסיקה גברים רבים: האם זה נכון שאיבר המין הזכרי גדול יותר בקיץ? מה שהתחיל כגחמה קיבל לבסוף גם אישור מרופאים מומחים הטוענים שלגלי החום יש השפעות חיוביות על גודל איבר המין הזכרי - בדיוק כמו שלקור יש השפעה הפוכה.

זה התחיל במשתמש רדיט שניסה לברר עם חבריו בני אותו המין האם התופעה מוכרת גם להם - וזכה מיד להזדהות מצד משתמשים רבים. "כן, שמתי לב שבקיץ איבר המין שלי מתחיל להתנפח לגודל מגוחך. זו דרך נהדרת לשרוד את תרדמת החורף", כתב אחד ואחר הוסיף: "איבר המין שלי מגיע לגודל של 10-12 ס"מ בקיץ, אם אני לא מאונן במשך כמה ימים", כתב אחד, "בחורף הוא יכול לרדת ל-5 ס"מ, בעיקר אם הטמפרטורה יורדת מתחת לאפס". עוד אחד כתב: "הפין שלנו בהחלט מגיב לטמפרטורה. זה ידוע שכשקר בחוץ הפין יישאר דחוס כדי לשמור על החום, אבל בקיץ הוא גדל כי הוא פשוט אוהב את מזג האוויר החם, אז הוא נשאר בחוץ להגיד שלום". משתמש אחר הוסיף: "זה הגוף שלנו מנסה לווסת את הטמפרטורה שלו. גם האשכים שלי יכולים להגיע עד הברך בימים לוהטים במיוחד".

גבר מציג את איבר מינו לבחורה במיטה. ShutterStock
לפחות יש יתרון אחד לימי השרב/ShutterStock

עוד בנושא:

ד"ר דאדלי דאנוף, מחבר המדריך האולטימטיבי לבריאות המינית של הגבר, טוען שהטמפרטורות הגבוהות גורמות להתרחבות כלי הדם באיבר המין ולהגברת זרימת הדם במקום - וזה מה שלמעשה "מנפח" אותו. הוא אמר: "יש סיבה שאנשים לא יוצאים לירח דבש בקוטב הצפוני. החום בהחלט מעניק מראה מחמיא יותר לאיבר המין הזכרי".

האורולוג ד"ר ג'מין ברמבט הסביר למגזין "Mel" שאיבר המין לא באמת גדל בקיץ, אבל מזג האוויר הלוהט עלול לגרום לכלי הדם בפין "להתמלא עד המקסימום" וזה מאפשר לפין במצב זקפה להיראות גדול ונפוח יותר. הוא אמר: "יש סיבה שהג'קוזי אפקטיבי לרומנטיקה. קיץ או חורף, גודל הפין לא משתנה. מה שמשתנה זה הנראות שלו". לדבריו, יש סיבה נוספת לעניין הנראות: "כשחם בחוץ, הגוף מנסה להתמודד עם החום דרך הזיעה. בנוסף, בקיץ אנחנו שותים יותר מים, בשילוב עם הזיעה זה גורם לגוף או לעור שלנו להיראות נפוחים יותר, וזה מה שגורם לנו לתפוס את הדברים כגדולים יותר ממה שהם באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully