וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראה גן עדן? מת למשך 20 דקות וחשף את החוויה המדהימה שעבר

4.7.2021 / 23:08

סקוט דראמונד עבר ניתוח שהשתבש בגיל 28 ומת לפרק זמן שבו לדבריו הוא עבר חוויה ששינתה לחלוטין את השקפת העולם שלו. כיום, כשהוא נושק לגיל 70, הוא שיתף לראשונה את מה שעבר ומה החזיר את נשמתו בחזרה לגופו

Surviving Death - Official Trailer/Netflix

מי מאיתנו לא היה רוצה לדעת מה קורה לנו אחרי המוות? אז הנה תשובה אפשרית אחת, מגבר שנחשב כמת על שולחן הניתוחים במשך 20 דקות, ותיאר את החוויה העל טבעית שעבר לפני שלדבריו הנשמה שלו לפתע חזרה לגופו.

סקוט דראמונד היה רק בן 28 כאשר הוא נקע את האגודל בתאונת סקי קשה, אלא שהניתוח השגרתי שעבר כדי להחזיר את האצבע שלו לתפקוד השתבש בצורה נוראית, אחרי שהאחות שטיפלה בו עשתה טעות קשה עם חוסם העורקים. סקוט, שכיום נמצא בשנות ה-60 המאוחרות שלו, נזכר ברגע הזה שבו הוא הסתכל על האחות רצה מהחדר וצעקה "הרגתי אותו".

סקוט דורמונד היה מת למשך 20 דקות. Prioritize Your Life, צילום מסך
כבר היה בעולם הבא. סקוט דראמונד/צילום מסך, Prioritize Your Life

סקוט שיתף בחוויה שלו עד לאחרונה רק את החברים הקרובים והמשפחה שלו, אך הוא החליט לשתף את כולם בהתנסות ששינתה את ההשקפה הקיומית שלו והעבירה את הפוקוס שלו מ"עשיית כסף" להשמת דגש על משפחתו. בריאיון ראשון שהעניק הוא סיפר: "הייתה לי תחושה שמשהו קורה לזרוע שלי וזה עבר ללב שלי. הדבר הבא שהרגשתי הוא שהייתי מעל הגוף שלו ואני מביט על הניתוח. צפיתי בכל תפר ששמו על האצבע שלי".

סקוט טוען שהוא לא היה לבד ושהוא הרגיש עוד מישהו לידו באותו הזמן, מישהו שהוא מאמין שהוא אלוהים. אחרי שראה את האחות יוצאת בריצה היסטרית בבכי מהחדר ומבקשת עזרה, סקוט טוען שהוא הועבר לשדה מלא בפרחים מפוארים, על ידי מדריך ללא פנים.

עוד בוואלה!

התסמונת שגורמת לאנשים לחזור לחיים לאחר שהוכרזו מתים

לכתבה המלאה

צפו בריאיון עמו

הוא אמר: "אני זוכר את זה בצורה כל כך חיה, לא הסתכלתי לאחור או שקיבלתי הוראה לא להביט שוב לאחור, והדבר הבא שקרה הוא שמצאתי את עצמי עומד על שדה, כאשר לידי היה מישהו נוסף, אך לא יכולתי לראות אותו. אני זוכר גם שהיו עצים לא שגרתיים עם גזע ארוך והרבה עלים. אני זוכר גם פרחים יפהפיים שהגיעו בערך עד המותן שלי".

"הדבר הבא שאני זוכר הוא שמי שהוביל אותי למקום הזה כבר לא היה שם ונותרתי לבדי, אבל זה היה כל כך שליו", הוא שחזר. אבל זה לא הכול, סקוט טוען שהוא לפתע צפה בסרטון על החיים שלו מהיום שבו הוא נולד ועד היום שבו כמעט סיים את חייו.

הוא גם טען שהמדריך שלו תקשר איתו בטלפתיה והורה לו לקום וללכת לעבר הענן. כאשר הוא היה בדרך לשם, הוא הרגיש לפתע זרוע חזקה שתופסת אותו ואומרת לו: "זה לא זמנך עדיין, יש לך עוד דברים לעשות". אחרי שמשך את הזרוע שלו בחזרה, הוא כבר חזר לתוך הגוף שלו. סקוט נדהם לגלות לאחר מכן שהיה מת במשך 20 דקות. הוא חזר מאז לחייו הרגילים, אך עם השקפה אחרת לגמרי מזו שהחזיק בה לפני החוויה המדהימה שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully