וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שמתה למשך 37 שניות וחזרה לחיים סיפרה שראתה את מאמצי ההחייאה שלה ואת קרוביה המתים

28.1.2021 / 0:01

סטפני ארנולד טענה שהייתה לה תחושה מוקדמת שהיא עומדת למות לקראת לידת ילדה השני. היא מתה למשך 37 שניות וחזרה לחיים לאחר מאמצי החייאה. היא טוענת שבמהלך הזמן הזה היא ריחפה מעל הגוף שלה, ראתה את משפחתה ואת קרוביה המתים

Surviving Death - Official Trailer/Netflix

סטפני ארנולד משיקגו, ארה"ב, סיפרה שהייתה לה תחושה מוקדמת שהיא הולכת למות בזמן לידת ילדה השני כשהייתה בשבוע ה-20 להריונה בשנת 2013. בשיחה בסרט התיעודי של נטפליקס "Surviving Death" (לשרוד את המוות), היא שיתפה את חווית סף המוות שעברה. היא סיפרה כי התחושה שמשהו רע עומד לקרות הגיעה כאשר לה ולבעלה ג'ונתן נודע כי היא סובלת ממצב שנקרא "שליית פתח", תופעה שגורמת לחסימה של צוואר הרחם ומונעת לידה טבעית.

סטפני הסבירה כי "היה כל כך קשה לנסות לדבר על רגשות ועל ההרגשה שמשהו רע הולך לקרות כשאין לי שום דבר מוחשי להראות. אמרתי לג'ונתן 'אני לא יודעת מה להגיד לך, חוץ מהעובדה שיש לי את התחושה העזה הזו שמשהו רע עומד לקרות'. זאת אומרת, אם היית פוגש אותי בסטארבקס ושואל 'איך ההיריון שלך עובר?', הייתי פשוט אומרת 'אני הולכת למות'".

סטפני ארנולד מתה למשך 37 שניות וחזרה לחיים. NETFLIX, אתר רשמי
סטפני ארנולד מספרת כיצד מתה וחזרה לחיים/אתר רשמי, NETFLIX

באופן מצמרר התחזית שלה התגשמה. רגעים ספורים אחרי שילדה את בנה ג'ייקוב במרכז הרפואי מקגאו בשיקגו, הלב שלה הפסיק לפעום והיא מתה מוות קליני במשך 37 שניות. היא שחזרה את הרגע: "הם מובילים אותי לחדר שיעניק חיים לג'ייקוב וייקח את שלי. הם שמים וילון ממש מול הפנים שלי ומכינים אותי לניתוח קיסרי. ג'ייקוב נולד, הוא בריא, מאושר. שניות אחר כך מתתי. הכול הפך לסרט תלת ממדי ולמעשה יכולתי לראות הכל מחוץ לגופי. נקודת המבט שלי הייתה מעל הגוף שלי וליד הגוף שלי, ויכולתי לראות את כל מה שקורה בחדר הניתוח".

סטפני ארנולד מתה למשך 37 שניות וחזרה לחיים. NETFLIX, אתר רשמי
היא מספרת שיכלה להביט בגופה מלמעלה/אתר רשמי, NETFLIX

סטפני גם יכולה לתאר את כל מה שקרה בחדר. "אני ראיתי את הרופא המרדים ליד רגליי", הוסיפה. "ראיתי איזו אחות קפצה לי על החזה כדי לעשות לי החייאה. בממד האחר הזה, היחסים המרחביים נשברים. אין תקרה, אין קירות. הכל פשוט מסתובב בכל כך הרבה כיוונים שונים".

בזמן שהגוף הפיזי של סטפני עדיין היה מונח על המיטה, היא טענה שהיא יכלה לראות את בתה בחלק אחר לגמרי של בית החולים עם המטפלת שלה. היא הוסיפה: "ואז אני מתחילה לראות רוחות בכל מקום - סבתא שלי, שמתה כשהייתי בת 10. גם אח של אמי הופיע. הדבר האחרון ששמעתי היה את ד"ר לוויט אומרת 'זה לא יכול לקרות, זה לא יכול לקרות'." היא הרגישה "משיכה בבטן" לפני שנשלחה לכאורה חזרה לגופה. חוויית סף המוות שעברה הותירה אותה בתרדמת למשך שישה ימים עם אי ספיקת כליות. סטפני אמרה שהיה עליה לעבור התאוששות ארוכה וללמוד כיצד ללכת ולדבר שוב.

הסדרה התיעודית של נטפליקס כוללת שישה פרקים ובוחנת סיפורי סף מוות ממקור ראשון, כמו גם ניתוח התופעה בידי מומחים והתעמקות בסיפורים של אנשים שטוענים כי חוו גלגול נשמות.

צפו בה משחזרת את הטראומה:

צפו בריאיון עם סטפני ארנולד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully