וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא קבע כי המטופלת מתה, והיא התעוררה בבית הלוויות

18.5.2020 / 0:11

רופא בפרגוואי קבע כי אישה בת 50 מתה מסרטן, וכשהגיעה בתוך שק לבית הלוויות גילו הבעלים של המקום כי היא זזה ונמצאת בחיים. בתה מאשימה: "הוא התנהג אליה כמו לחיה"

גבר נקבר בחיים/יוטיוב

אישה חזרה בדרך פלא לחיים בשעה שעובדי בית הלוויות כבר עמלו על הכנת גופתה לקראת טקס הקבורה, שעות אחרי שרופא בקליניקה פרטית במזרח פרגוואי הודיע למשפחתה כי היא הלכה לעולמה.

בתקשורת המקומית דווח שגלדיס רודריגס דוארטה הסובלת מסרטן בשחלה, הובהלה לקליניקת סן פרננדו בקורונל אוביידו בשבת בבוקר, אחרי שלחץ הדם שלה הרקיע לשחקים. על פי הדיווח של משטרת פרגוואי, האישה בת ה-50 הגיעה לבית החולים בשעה 9 וחצי בבוקר ונבדקה על ידי דוקטור הריברטו ורה. הרופא הודיע שהיא מתה בשעה 11:20, וסיפר על כך לבעלה מקסימינו ובתה סנדרה. הוא קבע כי היא מתה מסיבוכים של מחלת הסרטן.

גלדיס רודריגס דוארטה ששבה לחיים. באדיבות המשפחה, צילום מסך
גלדיס רודריגס דוארטה ששבה לחיים - יחד עם בתה ובעלה/צילום מסך, באדיבות המשפחה

הבת, סנדרה דוארטה, תקפה את פעולותיו של דוקטור ורה ואמרה כי הוא לא באמת טיפל באמה ולא ניסה להחזירה לחיים. "הוא פשוט הניח שהיא מתה והביא לנו את הגופה הערומה שלה כאילו היא איזו חיה עם תעודת פטירה. הוא אפילו לא ניסה להחיות אותה", סיפרה הבת לטלוויזיה בפרגוואי, "בטחנו בו, בגלל זה הגענו לשם, אבל הוא ניתק אותה מהמכשירים והעביר אותה לבית הלוויות".

בית החולים העביר שק עם גופתה של רודריגס דוארטה לבית הלוויות דוארטה ובניו, שגילו לתדהמתם שלא מדובר בגופה. הבעלים של המקום סיפר כי היא ה"גופה" החלה לזוז בתוך השק לפני שהעלו אותה לתוך רכב הלוויות. היא נלקחה מיד למוסד לרווחה של ממשלת פרגוואי ונמצאת תחת השגחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully