וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לחיצה על הנקודה הזו באוזן באמת מקלה על לחץ נפשי?

19.6.2021 / 23:01

משתמשת הטיקטוק איזבלה אווילה משתפת במה שלדבריה הן סדרה של נקודות באוזניים שלחיצה עליהן עשויה להקל על כאבים ולהפחית לחץ. הנה מה שאתם צריכים לעשות

טריק העיפרון שמונע כאבי מחזור/lessiamac@

דיקור סיני וטיפולי עיסוי אחרים הם דרכים פופולריות להפחתת לחץ נפשי, אך ככל הנראה ישנן כמה דרכים די פשוטות בהן אנו יכולים גם לגרום בעצמנו לגוף להירגע - מבלי לצאת מהבית. הטיקטוקרית הפופולארית איזבלה אווילה שיתפה את מה שלדבריה הן סדרת נקודות לחץ שעשויות לסייע להקלה במצבים של כאב פיזי או לחץ בחיינו. בעוד שאולי אתם מצפים שהנקודות האלו יימצאו בידיים או ברגליים, היא אומרת שהרבה מהנקודות האלו נמצאות דווקא באוזניים שלנו.

אווילה מסבירה כי לאוזניים שלנו יש "נקודות שלד-שריר" שונות הקשורות לחלקים שונים בגוף שלנו. על ידי שימוש בקצה (הלא מחודד) של העיפרון, או באובייקט קטן ומעוגל אחר כדי להפעיל לחץ על הנקודות הללו, אתם יכולים לכאורה להקל על מגוון רחב של בעיות פיזיות.

בסרטון שלה, אווילה מדגימה נקודות ספציפיות המסייעות בנושאים שונים, כולל הקלה על כאבי מחזור, סחרחורת, חרדה ומחלת תנועה, אך על פי מומחים בתחום, יש למעשה עשרות נקודות לחץ שונות, כולן בחלק החיצוני של האוזניים שלנו - שנטען כי הן משפיעות על כל דבר, החל מבעיות עור שונות וכלה בתפקוד הכבד.

צפו ונסו בעצמכם:

ועוד נקודות - כולל אלו שיצננו רגשות מיניים

אזהרה חשובה

ראוי לומר שאווילה אינה אשת מקצוע בתחום הרפואה, אלא רק בעלת תואר במדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה שיש לה 13.5 מיליון עוקבים בטיקטוק. נקודות הלחץ הללו מבוססות במידה רבה על רפואה אלטרנטיבית ולא על ראיות מדעיות או רפואיות ודיקור באוזניים הוא טיפול אמיתי המוצע על ידי מטפלים ברפואה מסורתית או סינית, כשיש אנשים שנשבעים שטיפול כזה מסייע להקל על בעיות בריאותיות קלות עד משמעותיות.

בכל מקרה, תמיד עדיף לפנות לעזרה מקצועית אם אתם מתמודדים עם לחץ פיזי או נפשי ולא להסתמך על סרטונים בטיקטוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully