וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה שינה לי את החיים": טריק העיפרון שמונע כאבי מחזור

12.5.2021 / 23:42

משתמשת טיקטוק חשפה טריק פשוט שעשוי להעלים לגמרי את כאבי המחזור - וכל מה שאתן צריכות זה עיפרון. רופאת הנשים ד"ר טניה אדיב מאשרת: "אני לא מופתעת שזה עובד"

טריק העיפרון שמונע כאבי מחזור/lessiamac@

כשמדובר בכאבי מחזור, לכל אחת יש את מנגנוני ההתמודדות שלה, בין אם זה קפיצה למכון (מי אתן?) ובין אם זה התכרבלות במיטה וזלילה של חצי קילו גלידה (זה אנחנו). יש נשים שחוות רק רמות נמוכות של אי נוחות במחזור, אך למרבה הצער רבות סובלות מהתכווצויות כואבות ומחלישות. מנטילת משככי כאבים ועד כרית חמה על הבטן, זה מרגיש לפעמים כאילו רק נס יצליח לעצור את הכאב הזה. היתכן שמצאנו אותו? משתמשת טיקטוק שיתפה טריק יוצא דופן להפחתת כאבי מחזור - עד כדי היעלמותם - ונשים רבות טוענות שזה עובד ואף שינה להן את החיים. לא נתנגד לנסות בעצמנו.

משתמשת הטיקטוק "lessiamac" מציעה לקחת עיפרון ולעסות בעזרת קצה הגומי (הצד של המחק) שלו את הבקע העליון של האוזן, כפי שניתן לראות בתמונה. היא טוענת שאם תעסו את הנקודה הזאת כדקה בכל אוזן, כאבי המחזור יפחתו ואף יפסקו.

טריק למניעת כאבי מחזור. lessiamac/TikTok, צילום מסך
זו הנקודה/צילום מסך, lessiamac/TikTok

הסרטון, שצבר מאז יותר מ-1.5 מיליון לייקים, הוצף בתגובות של נשים שניסו את הטריק בעצמן ונדהמו מהתוצאות. "וואו, זה עבד באופן מיידי. תודה רבה לך", הגיבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה באמת עובד! לא הייתי צריכה לקחת איבופרופן הפעם - ובדרך כלל אני לוקחת 10-15 כדורים במהלך שבוע המחזור שלי". שלישית כתבה: "אני הולכת לזרוק את כל התרופות שלי, זה משנה חיים".

צפו בהסבר המלא:

אחרות הסבירו כי עצבים שונים סביב האוזן קשורים לחלקים שונים בגוף, החל מהרחם ואיבר המין ועד הפה, השיניים ועמוד השדרה. ד"ר טניה אדיב, רופאת נשים ב-Callaly, אמרה ל"סאן" הבריטי שהיא אינה מופתעת שזה עובד והוסיפה שזה בדיוק מה שעושים בדיקור סיני. היא אמרה: "נקודות לחץ בגוף עובדות על כל מיני תסמינים. נעשה שימוש נפוץ מאוד באוזניים במהלך דיקור סיני. דיקור סיני באמת עובד, זה טיפול שמקורו ברפואה סינית עתיקה".

היא הוסיפה: "אני בעד טיפולים משלימים, בנוסף למה שאנחנו עושות ברפואה הרגילה, כי לא הכל ניתן לריפוי באמצעות מרשם". על אף שסיפרה כי מעולם לא ראתה מישהי שמשתמשת בעיפרון לאוזן כדי להרגיע את כאב המחזור, היא מאמינה שזה אכן עשוי לסייע אבל רק לחלק מהנשים ולא לכולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully