וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש שיטה מהירה להתגבר על תחושת בחילה - והיא מגיעה עם אישור רופא

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 23:46

גולשת בטיקטוק שיתפה מספר טריקים "מצילי חיים", ביניהם אחד מבטיח לעזור לכם להתגבר על תחושת בחילה ואחר שיעביר לכם את הצורך להקיא. רופא אישר שהטיפים שלה באמת עובדים וברשת נרשמה התלהבות

אישה מציגה שיטה להתגבר על בחילה ועוד טריקים גופניים - ורופא מאשר אותם/dr.karanr/TikTok)

לרוב כשאנו חשים בחילה, אנו נוטים לתת לתחושה לעבור לבד. לעיתים היא עוברת תוך דקות ולעיתים היא מלווה אותנו יום שלם. אם אתם מאלה שתחושת הבחילה תוקפת אותם לעיתים קרובות ומלווה אותם למשך זמן רב - ודאי תשמחו לשמוע על טריק פשוט שיעלים לכם את הבחילה תוך שניות.

בסרטון שצבר לא פחות מ-60 מיליון צפיות בטיקטוק, צעירה בשם איזבלה טוענת שישנה דרך להתגבר על תחושת הבחילה - בעזרת משהו שכיום יש לכולכם בבית. מי שמשך יותר תשומת לב לסרטון שלה הוא הרופא וכוכב הטיקטוק קארן ראג' שאישר שהשיטה שלה - כמו גם שיטות אחרות שהיא שיתפה בסרטון - נכונות ויעילות לגמרי.

בסרטון איזבלה מעמידה פנים שהיא חוטפת בחילה ובתגובה שופכת מעט אלכוהול לחיטוי על מטלית נייר כלשהי ושואפת אותו. על אף שהריח חזק, הוא מעלים לה את הבחילה במקום. בקטע היא חולקת שני טיפים נוספים. האחד הוא לזמזם בזמן שאתם מרגישים שאתם הולכים להקיא, והשני יסייע לכם לנקות את הסינוסים דרך הרמת הלשון לחך ולחיצה של האגודל על המצח למשך 20 שניות.

צפו בטיפים שלה:

כפי שציינו, הסרטון הגיע לידיו של ד"ר קארן ראג' שהחליט לסקור את הטריקים שלה וליידע את הצופים האם הם נכונים. לשמחתה, הוא אישר את כולם. על האלכוהול לחיטוי הוא אמר: "אלכוהול לחיטוי מכיל אתנול איזופרופיל שמקל על בחילות. תשאפו, אבל אל תצרכו". הוא מוסיף כי טריק הזמזום עובד משום ש"זמזום מדכא את רפלקס ההקאה". גם טריק הלשון/מצח קיבל את אישורו, משום שהוא "מזיז את עצם המחרשה הפותחת את הסינוסים".

ד"ר ראג' מאשר:

אנשים בתגובות שיבחו את השניים על שיתוף המידע. אחד כתב: "אני אזכור את כל זה. זה ודאי יציל אותי לא פעם. תודה". אחר הוסיף: "הטריק הראשון בהחלט מועיל מאוד, בהתחשב בכך שאני חוטף בחילה כמעט כל יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully