וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הפסיכולוגי הכי מהיר ופשוט שראינו להיפטר מנדודי השינה

21.2.2021 / 0:02

סטודנטית לפסיכולוגיה שיתפה בטיקטוק טריק פשוט שעזר לה להירדם תוך 5 דקות בלבד - ואלפים כבר הבטיחו שינסו את השיטה בעצמם

מדוע נשים זקוקות ליותר שעות שינה מגברים?/מערכת "סיפור בדקה"

אז נכון, ברשת תמצאו אינספור שיטות יעילות (פחות או יותר) להתמודד עם נדודי שינה אך בזמן שרבות מהן ידרשו מכם להתרכז בנשימות או לבהות בפריטים מסוימים, השיטה הבאה מציעה להתרכז כמה שפחות וכך להירדם כמה שיותר מהר. סטודנטית לפסיכולוגיה שיתפה בטיקטוק את הטריק משנה החיים שקיבלה מהפרופסור שלה ונשבעה שהוא הצליח לרפא את נדודי השינה שלה לחלוטין. היא גם מבטיחה שלא רק שהוא פשוט מאוד לביצוע, הוא גם ירדים אתכם תוך 5 דקות בלבד, על אף שאלו שכבר ניסו אותו סיפרו שהם הצליחו להירדם בתוך דקה.

הסטודנטית פנתה לטיקטוק, שם היא נוהגת לשתף טריקים לימודיים רבים כמו "כיצד תוכלו לשפר בצורה דרסטית את הזיכרון שלכם לבחינות" ועובדות מעניינות אחרות בנושא פסיכולוגיה, ושיתפה את הטיפ שסייע לה להיפטר מנדודי השינה. בסרטון שזכה לכמעט 4 מיליון צפיות, נשמע קול האומר: "הפרופסור שלי לפסיכולוגיה גילה לי את הטריק שעוזר להירדם תוך חמש דקות. זה ריפא את נדודי השינה שלי". בסרטון היא מסבירה שפתרון הקסם הוא לעשות רשימות של פריטים בראש שלכם - אבל עליכם לוודא שהפריטים הם רנדומליים ואינם קשורים זה לזה. כלומר, פשוט לזרוק שמות של אובייקטים שעולים בראשכם בלי לחשוב יותר מדי. היא גם נתנה דוגמא: "תפוחי אדמה, טרזן וכינור". היא הוסיפה: "ככל שזה אקראי יותר, כך טוב יותר".

צפו בהסבר המלא:

הסרטון קיבל יותר מחצי מיליון לייקים וכמה אלפי תגובות מצופים שהיו להוטים לנסות בעצמם. אחד ניסה להסביר: "הרעיון הוא פשוט לשעמם את עצמכם למוות". אחר הוסיף: "אני מבין את הקונספט. ככל שאתם מנסים להירדם חזק יותר, כך זה קשה יותר, אז אם תזרקו דברים אקראיים שעולים לך בראש, תירדמו מהר יותר". שלישי הבטיח: "אני אנסה את זה הלילה. חובה". אלה שניסו הודו לה אחר כך. "זה באמת עובד, עשיתי את זה אמש לאחר הצפייה בסרטון הזה וזה הצליח", כתב אחד ואחר הוסיף: "בחיים לא נרדמתי כל כך מהר. נראה לי תוך דקה". היו גם כאלה ששללו את הרעיון. אחד כתב: "המוח שלי רק ינסה למצוא הקשרים בין הפריטים. זה לא יעבוד" ומשתמש נוסף כתב: "כדי לזרוק פריטים לא קשורים אני רק אצטרך להתרכז יותר. זה בדיוק ההפך מהצורך לרוקן את הראש כדי להירדם".

גיף של גבר הולך לישון. Giphy
לילה טוב/Giphy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully