וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחית לשינה חולקת את טריק כדור הטניס שישים קץ לנחירות של בן הזוג שלכם

26.1.2021 / 23:41

מומחית לשינה חלקה טיפ מעט קיצוני שימנע מבן הזוג שלכם לנחור בלילה - והוא מצריך שימוש בכדור טניס. לפני שאתם מתלהבים - אתם לא אמורים לזרוק לו את הכדור על הראש. כך תעשו את זה נכון

האם זו השיטה הכי מוזרה להתמודד עם נחירות?/מערכת וואלה! News

מומחית השינה, ד"ר סופי בוסטוק, הופיעה בתכנית הבוקר של רשת ITV הבריטית This Morning כדי לחלק את עצתה לאלה המתקשים להירדם עקב נחירות מחרישות אוזניים של בן זוגם ואמרה שהפתרון ללילה שקט עשוי להיות תלוי בכדור טניס - אם כי מדובר בפתרון שבן הזוג שלכם פחות יהיה שלם איתו.

ד"ר בוסטוק הסבירה כי שינה לצד אדם נוחר אינה רק מתסכלת, אלא גם עלולה להשפיע לרעה על הבריאות הגופנית והנפשית שלנו. מומחית השינה סיפרה כי מספר הנוחרים גדל במהלך הסגר עקב חוסר פעילות, מכיוון שאנו תקועים בבית, רכונים על השולחן, ומבלים פחות זמן בחוץ לפעילויות גופניות. ד"ר בוסטוק אמרה כי פעילות גופנית וירידה במשקל יכולים לסייע להקל על הנחירות, כמו גם הימנעות מהרגלים כמו שתיית אלכוהול לפני השינה.

כמובן שיש גם את הפתרונות הקונבציונאליים כמו מדבקות אף שפותחות את דרכי הנשימה, מגיני פה שימנעו מהלסת להחליק לאחור ולהגביר את הנחירות, מדבקות שנועדו לשמור על הפה סגור ולתרום לנשימה דרך האף וכמובן אטמי אוזניים שפחות יסייעו לו להפסיק לנחור אבל יעניקו לפרטנר שינה שקטה יותר. אולם, אם כל אלו לא עזרו ואתם עדיין מחפשים אחר פתרון מהיר ויעיל יותר - היא ממליצה להשתמש בכדור טניס. לא, אתם לא אמורים לזרוק את הכדור על הראש של הנוחר, אבל הפתרון שלה לא מאוד רחוק מזה.

שיטה למנוע נחירות: כדור טניס. ITV, צילום מסך
ד"ר סופי בוסטוק מסבירה את השיטה שלה/צילום מסך, ITV

ד"ר בוסטוק הסבירה כי התנוחה שבה אנו ישנים משפיעה על כמות הנחירות שלנו: "רוב האנשים הבחינו בכך שהנחירות מחמירות כשהם שוכבים על הגב. כשאתם על הגב, סביר להניח שהפה שלכם פתוח יותר וכשהוא ככה הלסת מוסתת לאחור ודוחסת מעט את דרכי הנשימה, כך שהשרירים בלשון נוטים להירגע יותר". לדבריה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה למנוע מבן הזוג שלכם לישון על הגב.

היא הסבירה: "כדי שבן הזוג שלכם ימשיך לישון על הצד, כדאי לפזר סביבו שורה של כריות או אפילו לתפור כדור טניס לחלק האחורי של הפיג'מה שלו, כך שבכל פעם שהוא ינסה להתהפך חזרה ולישון על הגב הוא ירגיש בחוסר נוחות ויחזור לישון על הצד". כלומר הפתרון הוא להתעלל בבן הזוג שלכם כדי שלכם תהיה שינת לילה מצוינת. עכשיו שיהיה לכם בהצלחה לשכנע אותו להסכים לזה.

צפו בהסבר שלה:

והנה עוד מומחים שממליצים על השיטה:

ויש אפילו כדור יעודי לבעייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully