וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו חייזרים: רופא חושף כיצד באמת נראים תינוקות ב-MRI - וזה מבעית

14.6.2021 / 23:12

רופא חושף צילומי MRI מצמררים של עוברים וטוען שהמראות הקשים הם הסיבה שהוא לא חושף אותם בפני נשים הריוניות. ברשת היו כאלו שנשבעו שלא להביא ילדים לעולם, בעוד שאחרים טענו שהתינוקות מזכירים להם את מיסטר בין. זהירות - התמונות לא לבעלי לב חלש (או נשים בהריון)

ככה נראים עוברים ב-MRI/MadMedicine/TikTok)

מחקר של אוניברסיטת ברוק באונטריו, קנדה, מצא שתינוקות שנולדו זה עתה הם כנראה מכוערים. כלומר, על פי המחקר, תינוקות מתחילים "להסתדר" ואולי אפילו להיות חמודים להפליא רק סביב גיל שישה חודשים. אם כך לא פלא שמה שנראה לנו "נורא ברור" כשהוא רק נולד, יראה לנו "נורא ואיום" כשהוא עוד ברחם. רופא המציג את עצמו בטיקטוק לשם MadMedicine חשף צילומי MRI של עוברים ותיאר אותם כ"דבר המצחיק והמצמרר ביותר שראיתי ברפואה".

הרופא טוען כי הוא ועמיתיו אינם נוטים להציג לאמהות הריוניות את צילומי ה-MRI של העוברים שלהן מהחשש שיפול להן הלב. "אני לא חושב שנשים בהריון היו רוצות לראות את זה", הוא צחק, "קודם כל, אני לא יודע כיצד הייתי מסביר את זה... כאילו, 'היי, זה הדבר שגדל בתוכך'".

כך הם נראים:

זהירות, תמונות קשות:

MRI של עוברים. MadMedicine/TikTok, צילום מסך
פחד אלוהים/צילום מסך, MadMedicine/TikTok

בעודו מציג את צילומי ה-MRI המטרידים, תיאר הרופא את אחד מהם כ"דבר שמגיע היישר מהסיוטים שלכם", בעוד שבסרטון המשך קיבל את הצעות עוקביו בטיקטוק והסכים שהם באמת נראים קצת כמו מיסטר בין. אחרים השוו את ראשי התינוקות לחייזרים בסרטו של טים ברטון מ-1996, "הפלישה ממאדים", לבובה הרצחנית בסרטי צ'אקי, או לחייזר המתפרץ מהבטן ב"הנוסע השמיני".

דומים?

הפלישה ממאדים. imdb
מתוך "הפלישה ממאדים"/imdb

ואולי בכלל מזכיר אותו?

צ'אקי עם סכין. Child's Play, Giphy
צ'אקי/Giphy, Child's Play

וזה בכלל קריפי

הנוסע השמיני. הנוסע השמיני, צילום מסך
מתוך "הנוסע השמיני"/צילום מסך, הנוסע השמיני

והנה עוד סרטונים מצמררים בנושא:

html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully