וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבט על אצבעות התינוק שלכם יגלה אם הוא יהיה מבוגר קירח

28.9.2017 / 6:54

מחקר חדש גילה שאם הקמיצה של התינוק ארוכה יותר מהאצבע המורה שלו, קיים סיכוי גבוה יותר שהוא יאבד את שיערו בעתיד. אבל יש לנו גם בשורות טובות

5 עובדות על תינוקות/מערכת וואלה! |News

אנחנו אמנם כבר בשנת 2017, אבל תרופה מושלמת לבעיית ההתקרחות אצל גברים עדיין לא נמצאה. כעת, מחקר חדש מצא דרך קלה מאוד לדעת האם גם הילד שלכם יגדל להיות קירח בשלבים מאוחרים יותר של חייו.

איך זה עובד? פשוט מאוד: מתברר כי אם הקמיצה שלו ארוכה יותר מהאצבע המורה, הסיכויים שיקריח בשלב כלשהו גבוהים יותר מאשר אצל תינוקות אחרים. אצל תינוקות כאלה בדרך כלל נמצאים מדדים גבוהים יותר של טסטוסטרון - ההורמון הגברי שבדרך כלל משויך לנשירת שיער. זקיקי שיער בדרך כלל מופיעים באיזור השבוע השמיני של ההריון, כמו גם גידול ברמות הטסטוסטרון - וזה גם בערך הזמן בו האצבעות מתחילות להתפתח.


עוד בנושא:
זה מה שהתינוק שלכם לומד כשהוא רואה אתכם עושים טעויות
7 דברים מדהימים שלא ידעתם שהתינוק שלכם יכול לעשות

אמא שרה לתינוק. ShutterStock
תראה לנו את האצבעות שלך, ונגיד מה יהיה מתחת לכובע עוד הרבה שנים/ShutterStock

על פי התיאוריה הזו, שפרסם החוקר ד"ר ממט אונאל ב-Journal Of Cosmetic Dermatology, ההורמון הנשי אסטרוגן בדרך כלל גורם לגדילה של האצבע המורה. "גילינו שיחס האצבעות יכול להעריך את נשירת השיער העתידית", קבע אונאל.

אבל גם אם הקמיצה של הילד שלכם ארוכה, לא צריך לאבד תקווה. על פי מחקרים קודמים, אנשים עם קמיצה ארוכה יותר טובים בדרך כלל בכדורגל, ריקוד ומתמטיקה ויש להם IQ גבוה יותר. רק קצת פחות שיער. לא נורא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully