וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיל האגודלים הזה יגרום לכם להרגיש אופוריה

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 10:45

סרטון ויראלי בטיקטוק מציג כיצד ניתן באמצעות לחיצת האגודלים וגירוי האצבעות לגרום למוח להירגע ולחוות "תחושה של סטלה". התגובות לסרטון היו מעורבות ולאחר בירור התגלה שמדובר בטכניקה של כירופרקט להפחתה מיידית של מתח וחרדה, והוא מזהיר שהשימוש בה על אחריותכם בלבד

רופא טוען בסרטון ויראלי שאפשר להתמסטל בעזרת האצבעות/@alphavile21

רוצים להרגיש בהיי? מסתבר שאתם לא צריכים לקחת שום דבר בשביל זה. גולש בטיקטוק שיתף סרטון ביזארי תחת הכותרת "איך להתמסטל בעזרת האגודלים". בסרטון נראה אדם מדגים כיצד אפשר להרגיע את המוח בעזרת תרגיל בו אתם מפעילים לחץ על האגודלים שלכם והוא הסביר כיצד שפשוף של האגודלים ביחד ולאחר מכן לחיצה בנקודה ספציפית בין האצבעות יגרמו לכם לתחושת אופוריה.

בקליפ אפשר לראות את הגבר מחזיק עם האצבע שלו את האגודל ומסביר: "קחו את האגודל של יד ימין ושימו אותה מעל שלוש האצבעות כשהיד מופנית קדימה. הניחו את האגודל של היד השנייה מעל האגודל הראשונה ואז תפעילו לחיצות".

בסרטון הוא מסביר כיצד לגרות את הציפורניים וללחוץ את האצבעות במשך 10 שניות. הוא מתחיל לשפשף את ציפורני האגודלים זו בזו, ואומר: "אני רוצה שתמריצו את הציפורניים בצורה הזו. המשיכו לגרות אותן - שפשפו קדימה ואחורה, בתנועות מעגליות קטנות - למשך 10 שניות". לאחר מכן הוא לוקח את האצבע המורה של ידו הימנית ומניח אותה על גבי שתי אגודליו ו"לוחץ את מיטות הציפורניים".

צפו בסרטון ההדרכה (אבל אל תנסו את זה בעצמכם)

@alphavile21

How to get high using your thumb

♬ original sound - Alphaville21

הוא ממשיך וטוען ש"תוך כדי הלחיצה - תוך כ-20 שניות תתחילו להרגיש לחץ מאחורי העיניים - המשיכו להחזיק אם אתם לא מרגישים - ואז אתם תרגישו שהמוח שלכם מתחיל להירגע ואתם תחוו את אותה תחושה אופורית שיש כשאתה מסטול".

העוקבים המהופנטים של הסרטון ניסו לעשות את זה, אבל לא כולם הגיעו לתוצאה הרצוייה. "האם זה עבד למישהו?", תהה אחד ואחר ענה לו " לא הרגשתי בהיי, אבל כן הרגשתי רוגע".

עוד בוואלה!

נפלאות הגוף: האנשים שמחזיקים את הרגשות שלהם בקצות האצבעות

לכתבה המלאה

המקור לסרטון נחשף - עם אזהרה

אף שבזמן פרסום הסרטון בטיקטוק ובכלי התקשורת שדיווחו על הצלחתו הוויראלית לא דווח מיהו הגבר שמוצג בו, חיפוש ברשת גילה שהמקור שלו הוא סרטון שעלה ליוטיוב לפני כ-3 שנים ומי שמופיע בו הוא ד"ר אלן מנדל, כירופרקט מפלורידה, שמפעיל אתר בשם motivationaldoc ומספר ערוצים ברשתות חברתיות שונות בהם הוא מפרסם עצות, תרגילים וטיפים לשיפור החיים בעזרת כירופרקטיקה.

כשד"ר מנדל פרסם ב-2018 את הסרטון (שצבר כבר מעל ל-2.5 מיליון צפיות ביוטיוב) תחת הכותרת "עיבדו על המוח שלכם - ככה תשיגו סוטול טבעי ב-30 שניות" הוא כתב: "אני רוצה לחלוק אתכם טכניקה מדהימה שתפחית אצלכם באופן מיידי מתח וחרדה. זה ירגיע את המוח שלכם וייתן לכם תחושה של "היי" טבעית, שלווה ורוגע". יחד עם זאת, הוא הבהיר בתחילתו הסרטון שהוא לא ממליץ להשתמש בטריקים שלו ללא התייעצות מוקדמת עם רופא וכי הוא מסיר אחריות מכל מי שינסה את זה בעצמו ללא פיקוח רפואי. גם אנחנו.

הסרטון המקורי וההסבר

הוא גם טוען שאפשר לעשות עם האצבעות ריבוט למוח ב-30 שניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully