וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא מזהיר שיש ג'וקים בקפה שלכם - ואנשים נשבעים שיפסיקו לשתות

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 13:01

ד"ר קאראן ראג' חשף מרכיב "סודי" שנמצא אצלכם בקפה התעשייתי - ורובכם לא תוכלו שוב לשתות קפה אחרי שתגלו מהו

5 דברים שאולי לא ידעתם על קפה/מערכת "אסור לפספס"

ד"ר קארן ראג', שממש לאחרונה חשף באחד הסרטונים שלו בטיקטוק שהכריות שלנו מפוצצות בחיידקים וזוהמה וגרם לנו לנדודי שינה קשים, מתעקש להרוס לנו עכשיו גם את הבוקר - כשהפעם הוא מגלה מה מסתתר לנו בקפה. למזלנו הוא מדבר רק על הקפה התעשייתי, זה שאתם קונים בסופר, אז אם אתם בקטע של פולי קפה טריים - ניצלתם בנס (קפה. חה חה).

ד"ר ראג' חשף את המרכיב "הסודי" שמסתתר בקפה הטחון התעשייתי - ואנשים נשבעו שיגמלו מקפה לתמיד. בסרטון שצבר כבר יותר מ-1.5 מיליון צפיות בטיקטוק, ראג' הטיל פצצה וסיפר שבקפה שלנו יש סיכוי לא קטן שמסתתרים חלקים של ג'וקים טחונים. כן חברים, אתם שותים ג'וקים.

צפו בתגלית שלו:

הדוקטור הסביר: "קפה טחון, כמו שאתם רוכשים ברוב הסופרים, מכיל ג'וקים טחונים. אחוז מסוים של פולי הקפה נגועים בתיקנים וחרקים אחרים. בדרך כלל לא ניתן לעבד אותם החוצה לחלוטין - ולכן הם פשוט קלויים ונטחנים עם פולי הקפה. מרבית רשויות המזון מאפשרות אחוז מסוים של חלקי חרקים במזון שלנו". הוא ניסה לנחם את הצופים המבועתים: "ג'וקים עשירים בחלבון" אך הזהיר: "רק אם אתם אלרגיים לג'וקים, הייתי מתרחק מקפה טחון".

לנו זה לא בא בהפתעה גמורה. באוקטובר 2019 דאגלס אמלן, פרופסור לביולוגיה מאוניברסיטת מונטנה, חשף כי פולי קפה טחונים עשויים להכיל עד 10 אחוזים של חרקים. הוא סיפר כי הפרופסור שלו אלרגי לג'וקים ומאחר שהוא מכור לקפה - הוא צורך אותו רק בבתי קפה המגישים קפה מפולי קפה טריים.

מצאו את ההבדלים: אלה פולי קפה

קפה. GettyImages
קפה/GettyImages

ואלה ג'וקים

ג'וקים. GettyImages
ג'וקים/GettyImages

הסרטון של ראג' צבר אלפי תגובות מצופים שלא היה להם מושג על כך. רובם נרתעו: "מה זה עוזר לי לדעת את זה? יש דברים שעדיף לא לדעת", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "אז אתה אומר לי ששתיתי כל חיי את הדבר שאני הכי מפחד ממנו??". אדם שלישי כתב: "איך אתה מעז בכלל להרוס לנו את הקפה של הבוקר?". אחרים לא מיהרו להיכנס לפאניקה. "ניסיון יפה, אבל אני לא אוותר על הקפה שלי בעד שום הון שבעולם", כתב אחד ואחר הוסיף: "אם הייתי יודע שג'וקים כאלה טעימים הייתי מוסיף אותם לתפריט היומי שלי כבר מזמן".

אחנונ כבר הזהרנו אתכם

אתם ממש לא רוצים לדעת מה מסתתר בקפה שלכם

לכתבה המלאה

ד"ר ראג' מזהיר גם לא לשתות קפה דבר ראשון על הבוקר:

ומסביר שזה הזמן האידיאלי לשתות קפה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully