וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריכת יוגה טוענת שכולנו יכולים לגעת באצבעות הרגליים בעמידה - ומדגימה איך

7.3.2021 / 0:01

מדריכת היוגה ג'נה אלסי פרסמה סרטון שמוכיח שכולנו יכולים לגעת באצבעות הרגליים שלנו כשאחנו בעמידה בשלבי המתיחות והיוגה - אם רק נדע כיצד עושים את זה נכון. אולם, לא כולם השתכנעו שהטכניקה שלה עובדת וטענו שהיא מרמה

מדריכת יוגה מציגה - כך כל אחד יכול לגעת באצבעות הרגליים/TikTok/jennaelsieyoga

מי היה מאמין שכל השנים האלו יכולנו בזמן עמידה לגעת באצבעות הרגליים שלנו בלי שום מאמץ?! אז נכון, לרוב אין לנו באמת מה לחפש שם, אבל הטריק של מדריכת היוגה ג'נה אלסי בהחלט יכול לסייע לכולנו בזמו אימונים ומתיחות. המדריכה פנתה לטיקטוק כדי להוכיח שאלה שכשלו עד היום במשימה פשוט עשו אותה לא נכון. היא הדגימה כיצד תוכלו גם אתם לגעת באצבעות הרגליים בלי שום מאמץ וברשת נרשמה התלהבות די גדולה מהתגלית שלה - אם כי חלק טענו שהיא מרמה.

בסרטון אמרה ג'נה: "הידעתם שכולם יכולים לגעת בבהונות שלהם?". לאחר מכן היא הדגימה כיצד רוב האנשים מנסים לעשות זאת והראתה שהיא לא מצליחה להגיע לאצבעות על אף שהיא מדריכת יוגה גמישה במיוחד. "אתם עושים את זה לא נכון", טענה, לפני שהציגה את "הגרסה למתחילים" לכל מי שלא מצליח לגעת באצבעות הרגליים שלו. "כופפו את הברכיים שלכם, שחררו את פלג הגוף העליון, שחררו את הצוואר ויישרו את הרגליים ואז - תיפסו את בהונותיכם אם תרצו", הסבירה.

צפו בסרטון ועקבו אחר ההוראות שלה:

חצי מיליון איש כבר צפו בסרטון שלה ויותר מ-36 אלף פרגנו בלייק. "השעה 2:00 בלילה ואני הולך לנסות את זה", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "זה הדבר הראשון בטיקטוק שניסיתי בעצמי ובאמת עובד. וואו". אבל היו אחרים שלא השתכנעו מהטכניקה שלה וטענו שהיא משאירה את רגליה כפופות מעט ולכן מצליחה לגעת באצבעות הרגליים.

ג'נה הקשיבה לטענות ושיתפה סרטון נוסף בו הוכיחה שהיא מסוגלת לגעת בבהונות שלה באותה השיטה כשהיא שומרת על רגליים ישרות. היא גם ציינה שהרגליים לא חייבות להיות ישרות לחלוטין כשנוגעים באצבעות הרגליים ואמרה: "הן לא חייבות להיות ישרות כמו פלס. זו תפיסה מוטעית נפוצה". ג'נה גם הציעה לאנשים לעשות זאת בעדינות כדי לא לפצוע את עצמם והוסיפה: "אם אתם מרגישים שהגוף שלכם לא אוהב את התנוחה הזאת, נסו תמיד לחזור אחורה לאט ובעדינות".

כאן היא עושה את זה עם רגליים ישרות:

נו, מוכנים לנסות לגעת באצבעות הרגליים שלכם?

כבר ניסיתי וזה עובד יופי!
ניסיתי וזה לא עובד. נתפס לי הגב עכשיו
מבטיח לנסות באימון הבא שלי. נראה אמין
לא אנסה. היא הצליחה רק כי היא מדריכת יוגה
217 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully