וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב הזמין בדיקת DNA לכל המשפחה כמתנה לחג - וחשף סוד משפחתי אפל

16.2.2021 / 0:07

קט מקדונלד חלקה את התגלית המפתיעה על משפחתה בסרטון טיקטוק, לאחר שאביה העלה "רעיון מבריק" להעניק לכל בני המשפחה בדיקת DNA כמתנת חג כדי שיגלו פרטים על מוצאם. כעת היא מחפשת הסברים לתוצאות המפתיעות שקיבלה

"אבא שלי נתן במתנה בדיקת DNA לכל המשפחה - וזה חשף סוד נסתר"/@fretlessfeline/TIKTOK

משתמשת טיקטוק העלתה לרשת סרטון בו היא מזמינה אנשים לשתף את סיפורי תוצאות בדיקות ה-DNA הביזאריים ביותר ששמעו. הסיפור של קט מקדונלד ללא ספק ניצח - לאחר שהיא סיפרה מה קרה כשאביה העניק לה וליתר בני משפחתה בדיקת DNA במתנה לכבוד חג המולד - והתוצאות חשפו סוד משפחתי אפל.

בסרטון שזכה לכמעט 4 מיליון צפיות, הסבירה קט, תושבת טנסי, כי בחג מולד אחד, אביה העלה את "הרעיון המבריק" לתת לכל המשפחה בדיקת DNA. היא סיפרה שכל חייה הייתה בטוחה שהיא אירית, כי כל משפחתה היא אירית, שם המשפחה שלה הוא אירי טיפוסי - מקדונלד ושערה בהיר וג'ינג'י. אולם לאחר שקיבלה את תוצאות בדיקת ה-DNA, היא גילתה שהיא בכלל לא אירית ולמעשה המוצא שלה הוא ברובו נורבגי ובחלקו הקטן גרמני ובריטי. היא מיד התקשרה לאביה ואמרה: "נחש מה? אני בכלל לא אירית".

אבא שלי הזמין בדיקת DNA לכל המשפחה - ואז גילינו את האמת. @fretlessfeline/TIKTOK, צילום מסך
אבא שלי הזמין בדיקת DNA לכל המשפחה - ואז גילינו את האמת/צילום מסך, @fretlessfeline/TIKTOK

אביה המבולבל אמר לה להתחבר לחשבונה כדי לבדוק האם נמצאו לה התאמות DNA. היא חשפה: "הייתה לי התאמה אבהית מדויקת - זה פשוט לא היה הוא". היא הוסיפה: "יצרתי מיד קשר עם אמא שלי ושתי הדודות שלי. כולן, כולל אמא שלי, היו המומות, אבל אפילו אבא שלי זיהה את השם. כנראה שהוא היה חבר משפחה ותיק".

קט הוסיפה: "אני רוצה לומר שאני אסירת תודה על החיים שההורים נתנו לי. עם זאת, אני מריחה בולשיט מקילומטרים, אז חיפשתי בגוגל את שמו של הבחור הזה והוא מיליארדר. הוא מנכ"ל חברה גדולה ושלוש בנותיו עובדות אצלו. באופן טבעי, כמילניאל הלא יציבה שאני, נסעתי חצי מדינה אל התאגיד שלו. ניסיתי לתת לו מכתב אבל כשהוא שמע את שמי הוא סירב להיפגש איתי. בעיקרון, כל מה שנכתב שם היה 'תודה' כי אני ממש שמחה להיות בחיים. כולכם יודעים כמוני שבשלב הזה אני רוצה הסברים".

צפו בחלק הראשון של סיפורה:

@fretlessfeline

##stitch with @meezersqueezer This is the first time I have said this on the internet and my soul just sighed. ##fyp ##Ancestry ##ancestrydna

♬ original sound - Cat McDonald

ובהמשך:

הסרטון קיבל יותר מ-10,000 תגובות מצופים מזועזעים שחשדו שאביה המאמץ ידע שמשהו לא בסדר ולכן הזמין לכל המשפחה את ערכות ה-DNA. אדם אחד אמר: "הוא בטוח חשד". אחר הוסיף: "הוא ידע שמשהו לא תקין. אתה לא מביא במתנה ערכות DNA לכל המשפחה אלא אם כן קרה משהו". אדם נוסף הציע: "תפני לשלוש האחיות הטריות שלך מכיוון שאביך הביולוגי כנראה לא יהיה מספיק גבר כדי לדבר".

  • עוד באותו נושא:
  • dna
  • אבהות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully