וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילתה שיש לה אחות תאומה - בדרך הכי ביזארית שיכולה להיות

5.2.2018 / 0:09

אישה בדקה את הפיגמנטציה המשונה שבפלג גופה העליון וגילתה שהיא "כימרית", כלומר שגופה מכיל את ה-DNA, מערכת החיסון וזרם הדם של אחותה התאומה שלא נולדה, או כמו שהיא אמרה: "אני התאומה של עצמי"

צילום מסך

בווידאו: טיילור מול בסשן צילומים

אישה מקליפורניה גילתה שהיא נושאת בתוכה את הדנ"א של אחותה התאומה שמעולם לא נולדה. התופעה המוזרה הזאת נקראת "כימרה" והיא נחשבת לנדירה כיוון שאנשים יכולים להעביר חיים שלמים מבלי להיות מודעים לכך שהם סובלים ממנה. למעשה רבים מגלים שהם נושאים מטען DNA כפול רק אחרי שהם עוברים בדיקה רפואית.

אצל טיילור מול בת ה-33 עלו חשדות זה זמן רב שמשהו בגופה אינו תקין. היא סבלה בפלג גופה העליון מפיגמנטציה, כשהיא הייתה חולה היא סבלה במיוחד וחלקים מסוימים אצלה בגוף הראו תגובות אלרגיות בניגוד לחלקים אחרים. כשנחשפה לסרט דוקומנטרי על התסמונת, היא החלה לחקור את העניין, ביקרה אצל הרופא שלה וגילתה שגופה מכיל את ה-DNA של אחותה התאומה, יחד עם שתי מערכות חיסון וזרמי דם.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

ככה הגיבה הדוגמנית שהותקפה בגלל הרגליים הגדולות שלה

לכתבה המלאה

עד לאחרונה טיילור לא ידעה שהיא נוצרה ברחם לצד אחות תאומה ושהתאים העובריים של אחותה התמזגו עם שלה. השבוע היא החליטה לחשוף את סיפורה ברשת החברתית כדי לעורר מודעות לתסמונת ולעודד דימוי גוף חיובי. היא כתבה באינסטגרם: "אני התאומה של עצמי. אני אחות תאומה שהתמזגה עם תאומה ברחם. אני נושאת את הגנים של התאומה שלי שבאים לידי ביטוי בפיגמנטים המופיעים בפלג הגוף העליון שלי". טיילור מספרת שהיא מרגישה פי 2 יותר גרוע כשהיא חולה מאחר שיש לה יותר תאים בגוף. צד אחד של הגוף שלה אלרגי למתכות - ואילו השני לא. מערכות החיסון השונות יכולות להוביל לדלקות שמתבטאות באזור אחד בגוף ולא בשני.

בעבר טיילור חשה מבוכה מהמראה החיצוני שלה, אולם כעת היא מקווה לעורר מודעות לדימוי גוף חיובי ולתסמונת שלה וחושפת את הגוף שלה בפומבי. היא כתבה בפוסט: "הרגשתי שזה חשוב להציג את הגוף שלי מאחר שבעסקי הבידור יש לחץ עצום להיראות מושלמת פיזית או להיות חלק מסטריאוטיפ פיזי מסוים. אני מקווה שבהצגת הפיגמנטים שלי אוכל להוות השראה לאחרים שמרגישים שונים - שלא יתנו לזה למנוע מהם להמשיך לרדוף אחר החלומות שלהם, לאהוב את עצמם ללא תנאי ולדעת שהם יפים בדיוק כפי שהם".

עד כה דווח רק על 100 מקרים של כימרה בבני אדם. במקרה שאירע ב-2002, אישה בשם לידיה פרצ'יילד פנתה בבקשה לעזרה ציבורית ממדינת וושינגטון ונענתה בשלילה כשבדיקות הדנ"א הראו שהיא לא אם ילדיה. עורך דין מטעם התביעה הצליח להוכיח שפרצ'יילד היא כימרית עם מערך דנ"א כפול ושזו הסיבה לטעות שבבדיקת ההורות שעשתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully