וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרפאה עלתה באש, הרופא הגיבור חילץ את החיסונים

שריפה פרצה בתחנת חיסוני קורונה באנגליה - הצוות והמתחסנים פונו לפני שהלהבות התפשטו, אבל אז אחד הרופאים החליט שיש עוד משהו בתוך המבנה ששווה לסכן את החיים עבורו

בווידאו: ביידן מכריז כי ארה"ב קנתה 200 מיליון מנות חיסון נוספות/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

הנה סיפור שממחיש היטב עד כמה ערכם של חיסוני הקורונה לא יסולא בפז: ביום שבת, בזמן שתושבים המתינו לתורם להתחסן בתחנת החיסון שהוקמה במרכז קהילתי בסארי שבאנגליה, הבחינו כמה מהעובדים במקום בעשן שבוקע מגג המבנה. הם הזעיקו את כוחות ההצלה והכיבוי ומיהרו לפנות את המבנה מאנשים מחשש לשריפה.

אולם עוד לפני שכוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על האש, אחד הרופאים חזר אל המבנה כדי לחלץ ממנו את תא הקירור שהכיל את חיסוני הקורונה, הרופא גרר את המקרר בכוחות עצמו אל מחוץ למבנה והרחק מהלהבות. נציג של כוחות ההצלה המקומיים אישר שכל מנות החיסון שהיו במבנה חולצו בשלום.

"אחד הרופאים היה מודאג ממה שיקרה לחיסונים, הוא נכנס חזרה לבניין - אני חשבתי שזה מעשה מדהים - והצליח לגרור החוצה מיכל קירור שהכיל את כל מנות החיסון. מבחינתו החיסונים היו בעלי עדיפות בחילוץ", סיפרה אן סמית', שהתנדבה כסדרנית בחניון של המרכז הקהילתי באותו יום והיתה עדה לאירוע.

גבר גורר מקרר שמכיל חיסונים מחוץ למרכז הקהילתי באמרברוק באנגליה שבו פרצה שריפה בתחנת חיסוני קורונה. אן סמית', אתר רשמי
תמונה שצילמה אן סמית' בזמן השריפה בתחנת החיסון, ובה אדם נראה גורר החוצה מקרר, שעל פי הדיווח הכיל חיסוני קורונה/אתר רשמי, אן סמית'

סמית' סיפרה עוד כי היא היתה אחת הראשונים שהבחינו בעשן השריפה שהיתמר מהגג: "זה הגיע מהצד השני של הגג. בהתחלה חשבתי שמישהו באחד הבתים הסמוכים הדליק את האח, אבל אחר כך שמנו לב שהעשן מתגבר והיה לו ריח מאוד חריף. אני חושבת שזה היה חומר הבידוד בגג שנשרף". במקביל להזעקת כוחות ההצלה, עובדי המקום מיהרו להיכנס ולפנות את המתחסנים ואנשי הצוות ששהו בפנים. "זה היה אמצע היום, אז היו שם לא מעט אנשים. אבל הצלחנו לפנות את כולם ללא פגע", היא אמרה.

לפני מספר שבועות דיווחנו כאן על מקרה נוסף של צוות רפואי שתושייתו מנעה בזבוז של חיסונים - כאשר צוות של מחסנים נתקע בפקק בשל סופת שלגים באורגון בדרכם מתחנת חיסון אחת לאחרת. מנות החיסון שנשאו עמם היו אמורות לפוג תוקף בתוך שעות ספורות ולכן הם החליטו לצאת מהרכב ולחסן נהגים נוספים שהיו תקועים באותו פקק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully