וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת הסרת השיער שמטפלת בכל הגוף ב-20 דקות

ילנה אברמוב, בשיתוף zap doctors

17.2.2012 / 11:56

EMT היא שיטה להסרת שיער בלייזר המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת להסיר שיער מהגוף בקלות, במהירות וללא כאבים. למי היא מתאימה ומה חשוב לדעת על התהליך?

אשה עם רגליים חלקות. ShutterStock
הטיפולים החדשים מתאימים לכל גווני העור וניתן לעשות אותם בכל עונות השנה. רגליים חלקות/ShutterStock

אחד הטיפולים המבוקשים ביותר בעולם הקוסמטיקה הוא ללא ספק טיפול להסרת שיער. אם עד היום בעיקר נשים וגברים נהנו מתוצאותיו, הרי שבשנים האחרונות יותר ויותר בני נוער בוחרים להתחיל בטיפולי הסרת שיער, כבר בגיל צעיר.

לאור הביקוש הגובר, אין זה מפתיע שהטכנולוגיה בתחום הסרת השיער עוברת שינויים, והיא מתקדמת ומשתכללת עם הזמן. שוק הטיפולים העכשווי כולל שיטות וטכנולוגיות רבות - המשותף לכולן הוא הרס שורש השערה, אם כי כל שיטה פועלת באופן שונה. מכשירי הקוסמטיקה החדישים מבטיחים טיפולים קצרים, ללא כאבים, ללא תופעות לוואי וללא כוויות. ניתן להשתמש בהם בכל עונות השנה והם מתאימים לכל גווני העור.

מהי שיטת EMT?
EOS ICE PREMIUM בשיטת EMT הוא מכשיר הלייזר המתקדם בעולם. מערכת המכשיר מיוצרת בגרמניה והיא נחשבת לחזקה ואיכותית. והמכשיר עומד בתקן האירופאי CE ומחזיק גם באישור של מכון התקנים ישראלי.

גוף גברי ללא שיער. ShutterStock
טיפול נרחב על כל חלקי הגוף ב-20 דקות בלבד. גבר ללא שיער גוף/ShutterStock

כיצד פועל המכשיר?
המכשיר מצויד בשלושה אורכי גל nm 755-808-1065, והוא פולט כ-20 זרמים בשנייה, מה שהופך אותו למהיר במיוחד. בזכות המהירות הזאת ניתן לסיים באמצעותו טיפול נרחב על כל חלקי הגוף תוך כ-20 דקות בלבד. קרן הלייזר נספגת כאנרגיית חום בפיגמנט השערה ומחממת אותו עד להשמדת הזקיק. פינוי הזקיק נעשה באמצעות התהליך הטבעי של הגוף.

האם מדובר במכשיר בטוח?
בהחלט. יעילות הטיפול מובטחת בין היתר, בזכות מערכת קירור עוצמתית שמותקנת בו ומגנה מפני כוויות ונזקים לרקמות הסמוכות לאזור הטיפול.

ילנה אברמוב, היא בעלת קליניקה לאסתטיקה ויופי, המתמחה בטיפולי יופי שונים
סייעה בהכנת הכתבה: מיכל הלפרין

ילנה אברמוב, בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully