וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 חשבונות שכדאי להורים לעקוב אחריהם ברשתות החברתיות

סגר שלישי הוא זמן מצויין לאסוף לכם רשימה מהודקת של הורים מהרשתות החברתיות שיעזרו לכם להיות הורים טובים יותר לילדים שלכם. או שהם פשוט יצחיקו אתכם. גם טוב

אישה מנסה לעבוד מהבית בזמן שהילדים שלה משתוללים בבית. ShutterStock
סגר שלישי שמח, למי שחוגג. אימא עובדת מהבית עם ילדים משתוללים ברקע/ShutterStock

אנחנו יודעים שהסגר הזה משאיר להורים מעט מאוד זמן פנוי. לא נמנה את כל המשימות שעומדות לפתחם של הורי ישראל בכל יום בסגר מספר 3, אבל זום, ועבודה וארוחות וזה... אתם יודעים. ובכל זאת אם בכל זאת תמצאו דקה לקצת doom scrolling (גלילה עד אין קץ) ברשתות החברתיות אולי תשמחו לקצת הכוונה, עם המלצות לחשבונות שאולי יועילו לכם, ואם לא - אז לפחות ישעשעו אתכם קצת.

מדריכת ההורים - עינת נתן

מדריכת ההורים הוותיקה עינת נתן היא אחת המפורסמות והמבוקשות בישראל. בימים כתיקונם ההרצאות שלה נמכרות מראש ואולמות מלאים מפה לפה בהורים שממתינים לקבל ממנה את העצות, החיזוקים וההכוונה ההורית. ייחודה של נתן הוא שהיא מציעה תכנים שמתאימים גם להורים לילדים בגיל הרך והמתיש וגם להורים למתבגרים, שמספקים אתגרים ייחודיים וקשים לא פחות (אם לא יותר). נתן מתחזקת חשבונות פעילים בפייסבוק ובאינסטגרם וחוץ מזה יש לה גם את הפודקסט 'אמא אמא' שאותו היא מגישה לצד הילה קורח (ראו סעיף הבא) ופינה שבועית בתכנית הבוקר של טל ואביעד ברדיו 99. אה, ויש לה גם 5 ילדים.

עוד בוואלה!

5 דברים שהורים יכולים לעשות כדי לשפר את הדימוי העצמי של ילדיהם

לכתבה המלאה

המודל לחיקוי - הילה קורח

היא רופאה, היא מגישת טלוויזיה, היא אם ל-3 ילדים וממבט בחשבון האינסטגרם שלה היא אפילו מוצאת זמן לעשות ספורט. הילה קורח היא התשובה לכל התירוצים שאתם מספרים לעצמכם ולאחרים על למה לא הספקתם את זה, או נרשמתם להוא. ולמרות שזה אמור להפוך אותה לנמסיס של כל הורה, היא גם איכשהו מקסימה, אז אי אפשר לשנוא אותה. נותרנו רק עם האפשרות לקבל ממנה השראה. אתם לא צריכים להירשם ללימודי רפואה, אבל אולי בכל זאת תספיקו לעשות היום עוד משהו שאתם דוחים כבר חצי שנה?

המה אוכלים היום? לייזה פאנלים

לפעמים לחשוב על מה להכין היום לארוחת צהריים זה יותר קשה ומתסכל מלהכין את הארוחה עצמה. בתחום הזה יוצאת לעזרתנו לייזה פאנלים הנהדרת. אל תתנו לאינטונציה הדודתית להטעות אתכן, מדובר באישה מצחיקה, חדה ובעיקר - שמבינה את התלאות שבבישול לילדים. יש לה פייסבוק, אינסטגרם וגם בלוג, שלכולם היא מעלה מדי יום מתכונים, רובם פשוטים ומהירים להכנה וכולם נראים פשוט טעימים. בבלוג שלה יש גם קטגוריה של מתכונים שאהובים במיוחד על ילדים. הסטוריז שלה משעשעים וברורים, ללא תתקשו לשחזר את המתכונים שלה בבית וגם תהנו מחוש ההומור שלה על הדרך.

המצחיקה - רביטל ויטלזון יעקבס

את רביטל ויטלזון יעקבס לא צריך להציג, האישה הפכה לתופעת קאלט בשנים האחרונות, במיוחד אצל הורים (ואם נהיה כנות, אז אימהות). סרטוני שחרור הקיטור שהיא נוהגת לצלם במכונית שלה גורמים לנו לזעוק 'זוט עני!' ומצחיקים אותנו כל פעם מחדש. כן, אפילו שזה נורא סחי. מה לעשות, 10 קבין של סחיות נפלו על העולם ותשעה לקחו להם ההורים. אז גם אם יש לכם עבר היפסטרי ברזומה, עשיתם ילדים? מזל טוב, אתם קצת סחים עכשיו. תקבלו את עצמכם ותעשו פולו לרביטל.

האבא - עידן ניידיץ

עידן ניידיץ הוא קומיקאי מאוד פעיל ברשת, אתם בטח מכירים אותו מסרטוני בדיחות הקרש שלו. אבל הוא גם אבא לשני ילדים וזה מספק לו שפע של חומרים קומיים שכל הורה - אבא או אימא, יוכלו להזדהות איתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully