וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים עייפים כתבו לשכנים: "אם תשמעו בכי, תתפללו עבורנו"

זוג הורים טריים ועייפים מאוד החליט שהגיע הזמן ללמד את התינוק שלהם להרדם לבד, אבל לפני כן, הם הסבירו את המצב לשכנים והבטיחו לשכך את זעמם על הבכי הלילי בעזרת שוטים של טקילה

אבא מציג טריק להרדמת תינוקת בוכה/Austin Miles Geter/Facebook)

בסרטון: גם זו שיטה להרדים תינוק

הלילות ללא השינה הם אחד האתגרים הכי קשים של הורות טרייה, והקושי הזה בדיוק הוא שהוביל זוג הורים תשושים לכתוב לשכניהם פתק בכנות נוגעת ללב, ולבקש מהם שיגלו הבנה למשך כמה ימים אם וכאשר בכי התינוק שלהם יעיר אותם בלילה.

במכתב, הם כתבו: "דירה 207 כאן, אנחנו מצטערים להודיעכם כי התחלנו באימון שינה עם בננו. לאחר אינספור לילות ללא שינה, הודות למשבר גיל 4 חודשים הידוע לשמצה, החלטנו שהגיע הזמן לנסות אימון שינה בשיטה של הרדמות עצמאית. אם תשמעו את הבכי, בבקשה התפללו עבורנו ודעו שגם אנחנו בוכים ויורדים מהפסים. אנחנו מתנצלים מאוד על כי אי נוחות שהדבר יגרום לכם ומקווים שזה לא ימשך זמן רב".

בהמשך המכתב הסבירה האם שהיא ובן זוגה מתכננים לתת לשיטה החדשה צ'אנס במשך ארבעה ימים (או לילות), ושאם היא לא תעבוד הם יעשו הפסקה לשבוע-שבועיים ואז ינסו שוב. הם הוסיפו גם דברי הרגעה: "דעו שאנחנו לא מזניחים אותו. אנחנו ניתן לו לנסות ללמוד להרגיע את עצמו במשך 45-60 דקות בכל פעם במהלך תקופת הניסיון הזו. אנחנו ניכנס לחדר בכל 5-10 דקות כדי שידע שהוא לא לבד, שאנחנו איתו ושהוא בסדר".

עוד בוואלה!

המבחן לאיתור מחוננים: האם כדאי לתת לילדים להיבחן?

לכתבה המלאה
אמא מנסה להרדים תינוק. ShutterStock
"אנחנו לא מזניחים אותו". אמא עייפה ליד מיטת תינוק/ShutterStock

"אם אתם מתחילים לחוש שנאה כלפינו, תנו דפיקה ידידותית על דלתנו ונביא לכם שוט של טקילה שיאחה את הסדק שנוצר ביחסי השכנות שלנו. זו טקילה זולה, אבל היא תרגיע את עצביכם. היא נבדקה ונמצאה יעילה בכך על ידי עבדיכם הנאמנים" - כתבו ההורים העייפים, שהתשישות ככל הנראה לא ייבשה את חוש ההומור שלהם.

"בכל אופן, התפללו עבורנו ואל תשכחו להגביר את הווליום בטלוויזיה. אם אתם צריכים חלב, ביצים או סוכר - יש לנו. וגם טקילה, תרגישו חופשי לעבור דרכנו". ההורים חתמו על המכתב בשם: "השכנים העייפים והמצטערים שלכם".

תינוק ישן. ShutterStock
לא ידוע האם התינוק למד להרדם לבד, אבל לפחות ההורים שלו קיבלו יין ועוגיות. תינוק ישן/ShutterStock

את המכתב שיתפה בטוויטר אחת השכנות שמתגוררת בבניין וכתבה: "שכנים השאירו לנו את המכתב הזה על הדלת... אני הולכת לאפות להם קצת עוגיות". מאז שפורסם הוא קיבל יותר ממיליון לייקים ואלפי תגובות. רוב המגיבים שיבחו את בני הזוג על המכתב שהשאירו לשכנים וכתבו דברי עידוד. "אם הייתי מקבל פתק כזה, לא היה אכפת לי מה הם עושים". אחר כתב: "ככה עושים שכנות טובה. מהלך יפה". מגיבה נוספת כתבה: "אנחנו צריכים יותר שכנים כאלה בעולם".

השכנה שפרסמה את המכתב אגב, עמדה במילתה והביאה להורים עוגיות שוקולד צ'יפס וגם בראוניז שאפתה עבורם וצירפה גם בקבוק יין ואפילו סבון תינוקות עבור הקטנצ'יק שהורס להם את הלילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully