וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 4 לקח לאימא שלו את הטלפון והזמין מקדונלדס ב-100 דולר

פעוט מברזיל ניצל כמה דקות של חוסר תשומת לב והזמין לעצמו ארוחת מלכים של מזון מהיר עד הבית: 6 ארוחות ילדים, 10 מילקשייקים, 6 ארוחות רגילות, 8 קינוחי גלידה ועוד. כיצד הגיבה אמו?

המבורגר במקדונדלס. Giphy
תיאבון בריא. המבורגר במקדונדלס/Giphy

מאז פרוץ המגיפה העולמית כולנו עושים שימוש מוגבר בשירותי המשלוחים של מסעדות ורשתות המזון. אבל לכל דבר יש גבול, והפעוט הזה עבר אותו - טום בן ה-4 ניצל כמה דקות של חוסר תשומת לב מצד אמו כדי להזמין לעצמו משלוח של מקדונלדס בסכום של 100 דולר (כ-400 ריאל ברזילאי).

הכל התחיל כשראיסה אנדרדה, בת ה-32 מהעיר רסיפה בברזיל חזרה הביתה עם בנה מביקור אצל רופא, בהתאם להנחיות הקורונה, היא החליטה להיכנס למקלחת זריזה (לאחר ביקור בקופת חולים). טום הפעוט הושאר רק כמה דקות ללא השגחה, שאותן הוא ניצל כדי לקחת את הטלפון הנייד של אמו.

הפעוט רב התושייה השתמש באפשרויות הפקודות הקוליות כדי להזמין לעצמו אוכל ממקדונלדס במשלוח עד לביתם. ומה שאפילו יותר מרשים הוא שהוא גם דיקלם את כתובת המגורים שלו בצורה מושלמת, כך שהמשלוח יצא לדרך. לדברי אמו, הוא כנראה קלט את זה כששמע אותה עושה את אותו הדבר בכמה הזדמנויות שבהן הזמינה להם אוכל הביתה במהלך המגיפה.

אז מה ילד בן 4 מזמין לעצמו לאכול כשהוא רעב ויש לו גישה בלתי מפוקחת לטלפון של אמא שלו? ובכן: 6 ארוחות ילדים, 6 ארוחות המבורגר מלאות, 10 מילקשייקים, 8 מנות גלידה מקסאנדיי, 8 בקבוקי מים ו-8 צעצועים במבצע. למזלו של טום, התגובה של אמא שלו כשהגיע השליח עמוס השקיות לדלת ביתם היתה מאוד משועשעת.

אבל אפילו הר של שקיות של פאסט פוד לא ריצו את הפעוט הזה, ראיסה מספרת שאחרי שהוא בדק את כל השקיות שהגיעו במשלוח, הוא התלונן שהמיניון הצהוב שהוא ביקש - לא הגיע, והם גם שכחו את עוגת התפוחים שהוא רצה.

את הכמות המוגזמת של המזון שטום הזמין ראיסה חלקה עם שכנים וקרובי משפחה שמתגוררים בבניין. לדבריה, היא לא כעסה על בנה והתקרית בעיקר שיעשעה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully