וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמניות בריאות עד למולטי ויטמינים: 9 מוצרים שמבטיחים לשפר את הבריאות

רוצים שיער בריא ומטופח מהרגע שבו אתם מתעוררים? או שאולי תרצו לרענן את תיק העזרה הראשונה עם משחה שמבטיחה להילחם גם בפצעים העיקשים ביותר? הנה 9 מוצרי בריאות וטיפוח שיכולים להפוך את החיים שלכם לנוחים יותר בתקופה המטורפת הזאת

אישה מורחת קרם. Giphy
אז מה חדש? אישה מורחת קרם/Giphy

בחודשים האחרונים נראה כי בכל פעם שחושבים על בריאות, המוח מיד מפליג למחשבות על מסיכות, בדיקות חום ומטושים שמגרדים את המוח דרך האף. עם זאת, הדאגה לבריאות לא מסתכמת בהתגוננות מקורונה - ויש עוד הרבה דברים שכל אחד יכול לעשות כדי לשפר את הבריאות, ההיגיינה והטיפוח בימים המורכבים האלו. הנה כמה מוצרים שנתקלנו בהם באחרונה ויכולים לעזור לכם לעשות בדיוק את זה, גם בימים של סגר ומגיפה גלובלית:

1. הלחמנייה שדווקא עוזרת להפחית בפחמימות

התפריט הקטוגני סחף רבים ברחבי העולם בשנים האחרונות. זאת לאחר שכמה מחקרים מצאו שאולי עדיף לרבים מאיתנו להרבות באכילת שומנים טובים ולהפחית בצריכת הפחמימות. כעת, יש מי שמרים את הכפפה ומשיק לחם חדש שיתאים לביקוש ההולך וגובר לשומנים טובים. Keto Chef משיקה בישראל את KETO Bun - לחמנייה ראשונה מסוגה המבוססת על קמח שקדים. בשונה מהלחמניות שכולנו מכירים ומבוססות על חיטה - הפעם מדובר בלחמנייה עם פחות מ-4 גרם של פחמימות וכמות גדולה של סיבים ושומנים.

מחיר: 30 שקלים ל-4 לחמניות

לחמניות קטוגניות. גלי איתן,
לחמנייה המבוססת על קמח שקדים/גלי איתן

2. תכשיר הטיפוח לשיער שגם טבעונים יכולים ליהנות ממנו

עולם הקוסמטיקה נתפס בעיני רבים ככזה שלא בדיוק עושה חסד עם בעלי חיים או הסביבה אבל יש מי שרוצים לשנות את התדמית הזאת. חברת הנקל העולמית משיקה כעת בישראל ליין מוצרי טיפוח לשיער בשם Authentic Beauty Concept שמכילים חומרים טבעיים בלבד ולא נוסו על בעלי חיים. סדרת המוצרים כוללת שמפו, מסיכות, מרככים, קרם לחות ועוד ומבוססת על מרכיבים כמו מנגו, בזיליקום, מייפל ואגוזי פקאן.

מחיר: 70 עד 272 שקלים - לרכישה במספרות המותג בלבד

3. עזרה ראשונה יעילה לטיפול בפצעים וכוויות

כולנו מכירים את הרגעים המעצבנים האלו שבהם אנחנו פתאום נכווים או נפצעים ומחפשים כל דבר שיכול להפיג את הכאב כמה שיותר מהר. כעת חברת כמיטק עוזרת להרחיב את תיק העזרה הראשונה שלכם עם משחה בשם דרמדן לטיפול יעיל ומהיר בכוויות, לרבות כוויות שמש וצריבות מדוזה, וכן בפצעים עם קשיי ריפוי כמו פצעי לחץ, כיבי סוכרת ונמקים. המשחה מייצרת תוך כמה שניות קרום שמהווה מעין חבישה ביולוגית לפצע, ובמקביל מכילה חומרים שמזרזים את הריפוי הטבעי ומונעים מהפצע להזדהם.

מחיר: 149.9 שקלים

4. סדרת מיצים חדשה-ישנה עם טוויסט בריאותי

אם גם אתם מתגעגעים לימים שבהם יכולתם לשבת בבית קפה ולהזמין שייק בריאותי מפנק - אז עד שיפתחו שוב את בתי הקפה - הנה פיתרון זמני שכדאי לאמץ. פריגת החליטה באחרונה להחזיר למדפים שני מיצים שהשיקה בעבר: Relax - משקה תפוז, גזר וג'ינג'ר ו- Energize - משקה תפוז אדום, רימון וסלק. בחברה מדגישים שבמוצרים אין תוספת סוכר והם מכילים ויטמינים ופיטוכימיקלים חיוניים.

אישה שותה שייק. ShutterStock
עד שיפתחו את בתי הקפה. אישה שותה שייק/ShutterStock

5. הפטנט שיהפוך את הקרמים שלכם לסטריליים יותר

אם גם אתם סובלים בעונות המעבר מהתפרצויות של מחלות עור כמו אסתמה של העור (אטופיק דרמטיטיס), אנחנו בטוחים שתכשירי טיפוח לעור לא זרים לכם. כשמורחים תכשירים כאלו, בייחוד כשמדובר במחלות עור, חשוב לשמור על סטריליות והיגיינה ברמה גבוהה. כדי לעזור במשימה הזאת, פיתחה חברת Avene משאבת פטנט ייחודית בעלת אטימות מוחלטת המונעת כניסת חומרים מזהמים ואלרגניים. המשאבה משולבת בסדרת הקרמים XeraCalm שהותאמה במיוחד למי שסובלים מעור יבש באופן קיצוני.

6. המולטי-ויטמין המוכר שחוזר בגרסה חדשה

בתקופה הזאת רבים מאיתנו חושבים על כל דרך אפשרית לחזק את הבריאות - מה שגורם בין היתר לעלייה משמעותית בביקוש לתוספי תזונה. כעת, צנטרום, תוסף מולטי-ויטמינים מהמוכרים בעולם, משווק בישראל בשתי גרסאות חדשות - שהותאמו במיוחד לגברים ולנשים. המוצרים מכילים 25 ויטמינים ומינרלים על פי המינונים היומיים המומלצים לנשים ולגברים, והם מתאימים לשימוש בגילי 14 עד 50.

7. שלושת השלבים למלחמה בפצעונים

זו נחשבת לאחת הבעיות המביכות ביותר של נערים מתבגרים רבים ולכן כל כך הרבה מוצרים כבר הושקו לאורך השנים במטרה להעלים את הפצעונים אחת ולתמיד, אבל הפעם, המותג המוכר אקניל מציע שיטה משלו לטיפול בתופעה. בחברה השיקו סדרה של שלושה מוצרים עם פעולה משולבת - תרחיץ פנים שמנקה את הנקבוביות ומסיר עודפי שומן, תחליב שמזין את הפנים בלחות וג'ל שמייבש את הפצעונים ביעילות.

מחיר: 149.9 לשלושת המוצרים במקום 208.5

8. הסרום שמבטיח שיער בריא ויפה בכל בוקר

אם גם אתן (ואתם) מתעוררות לפעמים בבקרים עם שיער שפשוט לא מסתדר בשום צורה - הנה בשורה שאולי כדאי שתכירו. מותג הטיפוח Kérastase משיק סרום לשיער שנשאר עליו במשך הלילה, ועל פי הבטחת החברה אמור להפוך אותו לרך ובריא הרבה יותר. בנוסף, השימוש בסרום יבטיח שהשיער גם יריח נהדר כשתקומו - עוד יתרון נחמד שיכול להפוך את הבוקר לנעים וחיובי הרבה יותר.

מחיר: 189 שקלים

סרום לשיער של קרסטס. יח"צ חו"ל,
משמרת לילה. סרום לשיער/יח"צ חו"ל

9. תכשיר ההגנה מהשמש שמתאים גם לבעלי עור שמנוני במיוחד

אמנם השמש כבר פחות מאיימת בחודשים האלו, אבל ההתגוננות ממנה היא תמיד אתגר מורכב יותר למי שסובלים מעור שמנוני עם פצעונים או בעיות אחרות. כדי לוודא שכולנו נוכל לקבל הגנה ראויה מהשמש גם בסתיו, חברת Avene משיקה תחליב חדש בשם "קליננס SPF50+". המוצר מכיל את רכיב המונולאורין, פטנט ייחודי, שמתאים במיוחד לעור שמנוני. התכשיר גם מכיל נוגדי חמצון שמספקים הגנה נוספת וחיונית לעור.

מחיר: 109.9 ל-50 מ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully