וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה להורים: בלי ג'וינטים, ו*עם* מכנסיים בזום, בבקשה

מורה בבית ספר יסודי בפלורידה החליטה שנמאס לה לראות הורים חצי עירומים, שותים ועושים סמים ברקע של תלמידיה בזום, אז היא שלחה להם מסר שיהיה קשה לא להבין

הפדיחה הנוראית בשיחת ה-ZOOM: העובדת שחשפה קצת יותר מדי/Facebook/Piers Mummery.

הורים רבים ברחבי העולם וגם כאן בישראל מתמודדים עם אתגרי הלמידה מרחוק. מדי בוקר מתעוררות משפחות שלמות ליום של למידה מרחוק: צריך לדאוג שהילדים יהיו מוכנים בזמן, שיהיה להם את הציוד המתאים, לחבר אותם למחשב ולזום, לוודא שהאוזניות עובדות וששומעים אותם במיקרופון, לכבות את הג'וינט וללבוש מכנסיים. רגע, מה?

נראה שהשהות הממושכת בבתים בעקבות הסגר וההגבלות, גרמו לכמה הורים קצת לצאת מהמסגרת בעצמם, עד כדי כך שמורה בבית ספר יסודי בבוקה ראטון, פלורידה שבארה"ב, הרגישה שהיא צריכה להידרש לסוגיה ולהזכיר להורים את כללי ההתנהגות הנאותים בזום. גם אם הזום הוא בכלל של הילדים שלהם.

אישה מגלגלת ג'וינט של מריחואנה. ShutterStock
אולי תדחו את הגלגולים לאחרי שייגמר השיעור?/ShutterStock

בישיבת מועצת ביה"ס ששודרה בשידור ישיר ברשתות המקומיות בבוקה ראטון, סיפרה המורה אדית' פרייד על כמה מהתקריות המביכות שנאלצה להתמודד איתן בזמן שלימדה מרחוק את תלמידיה. היא ניצלה את הבמה המשודרת כדי לשגר פנייה ישירה להורים: "הורים, בבקשה תוודאו שאתם לבושים בצורה נאותה כשאתם עוברים מאחורי הילד שלכם שיושב מול המצלמה של המחשב שלו. כבר יצא לנו לראות אתכם בתחתונים, בחזייה ובכל השאר", אמרה פרייד.

המורה הזכירה להורים עובדה נוספת - כולם יכולים לשמוע את הדיבורים שלכם ברקע אם לא עושים Mute למיקרופון. פרייד אמרה שהעובדה שהורים רבים אינם מודעים לכך או שוכחים שכל התלמידים המחוברים לשיעור יכולים לראות ולשמוע אותם, הובילה לא פעם לכך שנשמעו קללות ברקע ומילים שילדים לא אמורים לשמוע.

הבקשה האחרונה שהפנתה המורה להורים הצליחה לסחוט כמה צחוקים מהנוכחים בישיבה של מועצת החינוך: "הורים, כשאתם עוזרים לילדים שלכם עם החיבור למחשב, בבקשה תשתדלו לא להופיע על המסך עם ג'וינטים גדולים או סיגריות ביד".

ילד לומד בזום למידה מרחוק. ShutterStock
"כל הילדים יכולים לראות אתכם בריבועים על המסך". ילד לומד מרחוק בזום/ShutterStock

משעשע ככל שהסיטואציה הזאת היתה, מדובר בסוגיה רצינית ומטרידה. גם מורים אחרים דיווחו על תקריות שבהן ברקע של תלמידים שהתחברו ללמידה מרחוק נראו מבוגרים צורכים אלכוהול או סמים. "היה מקרה של אבא, בלי חולצה, שותה בירה ב-11:45 בבוקר", סיפרה מורה מפאלם ביץ' שהתראיינה לחדשות CBS 12, "יש הורים שמעשנים סיגריות, הורים שמעשנים ג'וינטים. לא שאכפת לי מה אנשים עושים, אבל הם לא צריכים לעשות את זה על המסך", אמרה המורה.

ופרייד הוסיפה: "זה פשוט לא לעניין. כל הילדים יכולים לראות את זה בריבועים על המסך. יצא לי כבר לראות הורים מגלגלים ג'וינטים בגודל של סיגרים ברקע בזמן שהילדים שלהם מחוברים לשיעור. אנחנו לא במסיבה פה. זה בית ספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully