וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים חמאת בוטנים בבוקר? כנראה שאתם טובים במיטה

10.9.2020 / 0:01

מחקר חדש שנערך בבריטניה בדק את הקשר בין ארוחת הבוקר למאפייני אישיות. מסתבר שרוב האנשים שמסתפקים בתה בבוקר מרוויחים הרבה כסף, ויש מסקנות גם לגבי אלו שמעדיפים דגני בוקר או מוזלי, והסבר למה לא כדאי לאכול בננה

חמישה דברים שלא ידעתם על ארוחות בוקר/מערכת "אסור לפספס"

מי מאיתנו לא מכיר את הקלישאה שארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה של היום? אבל מה אתם אוכלים בבוקר ומה זה אומר עליכם? מחקר חדש בנושא ארוחות בוקר שנערך עבור חברת דגני הבוקר Weetabix מצא שיש קשר כלשהו בין מה שאנחנו אוכלים בבוקר לבין תכונות האופי שלנו (או לפחות הדרך שבה אנחנו רואים את עצמנו). כך למשל נמצא שיש קשר ישיר בין אכילת חמאת בוטנים בבוקר לבין הביצועים שלנו במיטה. כן, קראתם נכון. אבל זה לא הכול, אם אתם אוכלים בבוקר פרוסת לחם עם ממרח אתם כנראה ממש אוהבים לקרוא ספרים, ואם אתם רק שותים כוס תה אז אתם ככל הנראה מרוויחים הרבה כסף.

במחקר הסטטיסטי השתתפו 2,000 בריטים בוגרים שנשאלו על התכונות הבולטות והמאפיינים שלהם ולאחר מכן מה הם אוכלים בבוקר. כך למשל התגלה ש-57 אחוזים מהאנשים שאוכלים חמאת בוטנים בבוקר, בין אם על פרוסת לחם או ישירות מהצנצנת, מגדירים את עצמם כמאהבים מלאי תשוקה. רוב האנשים שהגדירו את עצמם "בוהמיינים" מכורים לקרואסון שוקולד בבוקר, בעוד שאלו ששותים כוס תה מגדירים את עצמם כ"מכווני קריירה" וכנראה מרוויחים הרבה כסף - מעל 100 אלף ליש"ט בשנה (כחצי מיליון שקלים).

חמאת בוטנים. Giphy
אתם אוכלים הרבה חמאת בוטנים? יש לכם דווקא סיבות לחייך/Giphy

ומה לגבי אלו שאוהבים פרנץ' טוסט על הבוקר? רוב הסיכויים שאותם אנשים יהיו חובבי מסיבות בעוד שאלו שנוהגים רק לחטוף בננה ולצאת מהבית מגדירים את עצמם כאנשים לחוצים. אם אתם מעדיפים דגני בוקר - בני המשפחה והחברים שלכם בטח חושבים שאתם מאוד אמינים ושניתן לסמוך עליכם, בעוד שאנשי היוגורט עם פירות יער או מוזלי מחשיבים את עצמם משום מה כרגשניים במיוחד. לעומתם, אנשים שמורחים אבוקדו על טוסט בבוקר אוהבים לטייל ברחבי העולם. ומה זה אומר עליכם אם אתם בכלל לא אוכלים ארוחת בוקר? ובכן, על פי המחקר, האנשים שלא אוכלים כלום בבוקר מחשיבים את עצמם מופנמים.

במחקר נמצא גם ש-53 אחוזים מהאנשים מסכימים שארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביותר ביום. 33 אחוז מהמשתתפים בסקר אמרו שהם לא יכולים לתפקד בלי לאכול משהו בבוקר ו-17 אחוז בלבד מסתפקים רק בקפה שיעביר להם את הבוקר.

מה אתכם?

מה אתם אוכלים בבוקר?

דגני בוקר
ביצים
חמאת בוטנים
פירות
יוגורט או מוזלי
קראוסון שוקולד או משהו מתוק
רק קפה
פרוסה עם מה שיש
כלום
3629 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully