וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה להתפשט: 100 אנשים נדבקו בקורונה באתר נודיסטים

הרשויות המקומיות בדרום צרפת עוקבות בדאגה אחר מוקד הדבקה חדש בקורונה באתר נופש לנודיסטים, שמניין החולים בו כבר עבר את ה-100 וצפוי לעלות עוד יותר

בווידאו: תדרוך של פרויקטור הקורונה על מצב התחלואה/צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, עריכה: עמית שמחה

מגיפת הקורונה ממשיכה להתפשט בצרפת, והיא אינה פוסחת גם על אתרי הנופש במדינה. לאחרונה דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית AFP על מוקד התפרצות של הנגיף באתר נופש לנודיסטים בשם Cap d'Agde בדרום צרפת.

הרשויות המקומיות באיזור הודיעו כבר בשבוע שעבר על 38 חולים מאומתים, והשבוע התווספו עוד 57 נופשים באתר שנדבקו ונמצאו חיוביים אף הם. בנוסף לכך ישנם דיווחים על עוד כ-50 נופשים אחרים שנבדקו וקיבלו אבחנה חיובית לקורונה לאחר ששבו לביתם מהנופש באתר, ונופשים נוספים עדיין ממתינים לתשובת הבדיקות שלהם, כך שמספר זה צפוי לעלות.

עם תחילת הופעתם המדאיגה של מקרי התחלואה באזור הוציאו הרשויות המקומיות אזהרה לנופשים באתר, ששוכן על חוף הים, והזכירו להם כי חובת עטיית המסיכות ושמירת הריחוק החברתי חלה גם בתחומי אתר הנופש.

נודיסטים בחופשה. AP
אתר הנופש ביקש מנופשים שמתכוונים להגיע לדחות את ביקורם. אתר נופש של נודיסטים/AP

דובר מטעם אתר הנופש אמר: "אנחנו נמצאים במצב מאוד מדאיג, ולכן אנחנו מבקשים מכל הנופשים והמבקרים שלנו לעבור בדיקת קורונה לפני שהם עוזבים את האתר וממשיכים הלאה למקומות נוספים. כמו כן, לעת עתה אנחנו מבקשים מנופשים שרוצים להגיע לכאן, לדחות את ביקורם למועד אחר".

מנתוני התחלואה של ארגון הבריאות העולמי (WHO) נראה כי עקומת החולים בצרפת נמצאת במגמת עלייה הולכת ומתגברת מתחילת חודש יולי. בעקבות כך החמירה צרפת את ההנחיות והמגבלות על הציבור, בתקווה למתן את קצב ההדבקה. החל מה-21 ביולי חוייבו כלל האזרחים לעטות מסיכות במקומות סגורים, וב-10 באוגוסט התווספה לכך חובת עטיית מסיכות גם באזורים צפופים באוויר הפתוח בפריז, שחלה על כל אדם מגיל 11 ומעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully