וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתפה תירוצים מגוחכים מדוע לא לעטות מסיכה - וקיבלה איומי רצח

23.7.2020 / 0:01

קומיקאית אמריקנית פרסמה סרטון עם שלל תירוצים מגוחכים שאנשים מעלים כסיבות שלא לעטות מסיכה כשיוצאים מהבית - והיו כאלה שלא קיבלו את זה בהומור

מהי הדרך הנכונה ללבוש מסיכת פנים?/באדיבות היחידה למניעת זיהומים במרכז הרפואי העמק

בסרטון: ככה תעטו את המסיכה נכון

האם אי עטיית מסיכה זה משהו שמוקדם מדי לצחוק עליו? סרטון סאטירי של הקומיקאית קיילי ברקמן הפך לויראלי בטוויטר ובאינסטגרם לאחר שהיא שיתפה שלל תירוצים מגוחכים שמשמיעים אנשים כסיבות מדוע לא לעטות מסיכה כשיוצאים לרחוב. למרות שכבר בתחילת הסרטון ברור שברקמן אינה מתכוונת ברצינות לאף מילה שהיא אומרת, היו לא מעט צופים שנפגעו, כעסו ואפילו - לדבריה - שלחו לה איומי רצח ואיחולי מוות.

סרטון סאטירי לעטיית מסיכה. אינסטגרם , deadeyebrakeman, צילום מסך
למקרה שיתפוס אתכם שוטר: קומיקאית משתפת תירוצים מגוחכים מדוע לא לעטות מסיכה/צילום מסך, אינסטגרם , deadeyebrakeman

הקומיקאית מלוס אנג'לס פרסמה את הסרטון תחת הכותרת "למה אני לא עוטה מסיכה?" ובו היא מעלה אחד אחרי השני תירוצים, כמו "אני לא יכולה לשים מסיכה כי אני משתמשת ביד אחת כדי להחזיק את המצלמה", "אם אלך ברחוב עם מסיכה, אנשים עלולים לחשוב שאני רופאה ולהגיד 'הו, עכשיו את חייבת לשלם על לימודי רפואה'", "זו רק עוד דרך להשתיק נשים", "מה אם בעלי ההורס יגיד שהוא לא יכול לנשק אותי 'כי אין לך שפתיים, אני לא רואה כאלה' ואז אצטרך להתגרש?", "מה אם אוכל את זה בטעות?", "איך אני יודעת אם המסיכה לא מלאה בעכבישים, אין לי דרך לבדוק, אובחנתי במחלה מזויפת שנקראת עיוורון עכבישים" ו-"אחותי היא למעשה שכנה של מדען והיא אמרה שאת לא יכולה להידבק בקורונה אם את לא רוצה".

צפו בקטע המלא:

בין תגובות של צופים שנקרעו מצחוק, היו כמה שממש לא חשבו שזה מצחיק. "בבקשה תגידו לי שהיא צוחקת", כתב אחד ואחר הוסיף: "מה מצחיק בזה? את רק מדרבנת אנשים לא לשים מסיכה". מאוחר יותר היא השיבה לצופים הזועמים, סיפרה שקיבלה איומי רצח ואיחולי מוות בהודעות פרטיות והסבירה שהיא קומיקאית וזו העבודה שלה. צופה נוסף טען שאולי הבעיה בפארודיה שלה היא שהיא די משקפת את המציאות. הוא צייץ: "הבעיה היא שרובנו ראינו סרטונים בדיוק כאלה שאינם סאטירה. כשהחיים האמיתיים דומים לסאטירה, הסאטירה הופכת חסרת טעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully