וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרוח חמאת בוטנים על הראש של הילדה - זה נקרא הורות

הילד או הילדה שלכם הדביקו לעצמם מסטיק בשיער - למי מאיתנו זה לא קרה? אה לא קרה לכם? לא נורא זה עוד יקרה. וכשזה יקרה, אתם תרצו לזכור את הטיפ הזה

טיפ להסרת מסטיק שנדבק לשיער בעזרת חמאת בוטנים. פייסבוק, צילום מסך
תנסו את זה בבית? חמאת הבוטנים על שיער הילדה/צילום מסך, פייסבוק

לפעמים, כשאתם ניצבים מול בלאגן אטומי שאתם לא יודעים מאיפה להתחיל לפתור אותו, הדבר הכי נכון שאפשר לעשות זה לסבך אותו יותר. זה נכון בחיים בכלל, וגם בהורות. ואת העיקרון הזה גילתה אימא אחת מיואשת, שכבר חשבה שהיא תצטרך לגלח לילדה שלה את הראש, אבל אז עצה מאימא אחרת שלחה אותה הישר אל המזווה.

אבל רגע, נתחיל בהתחלה.

מרני פולוק היתה המומה לחלוטין כשבתה בת השלוש הופיעה מולה עם גוש מסטיק ענקי דבוק היטב לקודקודה ומסובך בשערה. הפעוטה ככל הנראה שמה את ידה על חבילת מסטיקים, כשהאם לא שמה לב, לעסה אותם ואז עשתה מה שהוא אך טבעי כשאתה בן 3 ועושה משהו שאסור - הדביקה אותם לשיער.

טיפ להסרת מסטיק שנדבק לשיער בעזרת חמאת בוטנים. פייסבוק, צילום מסך
חמאת בוטנים - עושה את העבודה בכל פעם. השיער הנקי לאחר מריחת חמאת הבוטנים, הסירוק והחפיפה/צילום מסך, פייסבוק

האם המבוהלת מיהרה להעלות פוסט בפייסבוק בתחינה ובתקווה אחרונה שמישהו יוכל להציע לה פיתרון שלא כרוך בגילוח ראשה של הילדה. אחת העצות היתה לנסות למרוח על השיער חמאת בוטנים, ופולוק ככל הנראה היתה נואשת מספיק כדי לנסות את זה. וזה עבד!

האם מרחה שתי כפות של חמאת בוטנים על ראשה של הילדה, חיכתה 2 דקות ואז הברישה את המסטיק ואת עיסת הבוטנים מהשיער של בתה וחפפה אותו כרגיל. היא נדהמה לראות שהטריק הזה באמת עבד והצליח להסיר את המסטיק ביעילות מהשיער, ולכן העלתה פוסט עם תמונות לפייסבוק כדי להודות להורים שנחלצו לעזרתה עם הטיפ הזה וליידע הורים נוספים אודות הפיתרון הפשוט והיעיל הזה. אחת המגיבות כתבה לה: "חמאת בוטנים עושה את העבודה בכל פעם! הייתי שם, עשיתי את זה. יותר מפעם אחת". מי ידע?

למי שזה באמת מעניין אותו נסביר שחמאת בוטנים היא מסה מאוד שמנונית, והשמן עוזר לשחרר את אחיזת המסטיק בשיער וכך קל יותר להסירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully