וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 בני משפחה חלו בקורונה בגלל מסיבת יום הולדת אחת

מזהירים אותנו שוב ושוב על הצורך לשמור על ריחוק חברתי, אבל כולנו כבר יודעים שזה לא ממש קורה. אנחנו מקווים שהסיפור העצוב הזה יעשה את העבודה

רויטרס

בסרטון: לאחר ההקלות במגבלות הקורונה, משטרת לונדון פיזרה מסיבה לא חוקית

משפחה אחת שרצתה להפתיע אדם אהוב במסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתו גילתה בדרך הקשה ביותר מהו המחיר של אי שמירה על ריחוק חברתי - 18 מבני המשפחה נדבקו בנגיף הקורונה, ואבי המשפחה עדיין נאבק על חייו בטיפול נמרץ. כעת בני המשפחה קוראים לציבור לשמור על זהירות מירבית ולהימנע ממפגשים חברתיים, גם משפחתיים, רבי משתתפים.

המסיבה נערכה ב-30 במאי בטקסס וכללה 25 בני המשפחה. אחד מחברי המשפחה, רון ברבוסה, סירב להשתתף במסיבה שנערכה עבור כלתו בשל החשש ממגיפת הקורונה, וכעת הוא מספר כי בין המאושפזים נמצאים הוריו - שניהם בשנות ה -80 לחייהם, ואחותו, שנלחמת בסרטן השד. את המסיבה אירח אחיינו של ברבוסה, שנשא את נגיף הקורונה ללא תסמינים. המסיבה נמשכה מספר שעות בלבד, אך זה הספיק כדי להפיץ את הנגיף. במהלך המסיבה האחיין היה בקשר קרוב עם שבעה קרובי משפחה, שנדבקו בנגיף, והפיצו אותו ל-10 בני משפחה אחרים, בהם שני ילדים קטנים.

עוד בוואלה!

אחרי 92 יום במחלקת קורונה, הגבר הזה השתחרר הביתה

לכתבה המלאה

הוריו בני ה-80 של ברבוסה לא השתתפו במסיבה, ובכל זאת שילמו מחיר כבד על הכינוס החברתי הזה. האם, קרול, שעצרה במקום רק כדי למסור משהו, התגלתה חיובית לקורונה ב-6 ביוני ואושפזה בבית חולים כעבור שבוע. האב, פרנק, לא השתתף במפגש אך נדבק ב-COVID-19, ככל הנראה מקרול, ואושפז ב-17 ביוני. לדברי הבן, פרנק תלוי כעת בין חיים ומוות בטיפול נמרץ, מורדם ומונשם. "זה קורע לב", אמר.

צ'אנס או'של, קרוב משפחה אחר, אמר לכלי תקשורת מקומיים כי המסיבה המדוברת לא הייתה אירוע חריג או המוני. "אנחנו משפחה, אתה יודע, נפגשים על בסיס קבוע, מה שאנחנו עושים בדרך כלל", הוא אמר, "הם היו אפילו יותר זהירים ממה מבעבר, אבל זה עדיין הוביל לסבתא וסבא ודודה שלי בבית החולים". הוא הוסיף כי גם אם "אתה באמת מתגעגע למשפחה שלך, וממש רוצה להיות איתם, אין גרוע יותר ממה שעובר על משפחתי ברגע זה".

בדומה לישראל, גם בטקסס מתמודדים עכשיו עם גל שני ועם עלייה מדאיגה במספר החולים. מושל טקסס, גרג אבוט, הודיע בסוף השבוע כי יעצור את פתיחתה מחדש של המדינה, לאור העלייה במספר החולים והמאושפזים. על פי הדיווחים, מספר החולים ב-COVID-19 בטקסס הוכפל בשבועיים האחרונים, ודווח של על יותר מ-11 אלף מקרים חדשים ביומיים שלפני הצהרת המושל.

ברבוסה אמר כי משפחתו נותרה מאוחדת למרות סערת הרגשות שעברה עליה בשבועות האחרונים. "נחרדנו. אנשים לא יכלו להאמין שהם העבירו את הנגיף לבן משפחה שלהם", הוא אמר, "אבל עכשיו אנחנו מחזיקים מעמד יחד". א'ושל הוסיף כי אף פעם לא צריך להאשים מישהו, אבל כולנו חייבים לנקוט במשנה זהירות. "האם אתם יכולים לומר לעצמכם שאתם עושים כל מה שאתם יכולים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully