וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנגו זה פרי הקיץ המושלם. הנה כל הסיבות

הוא יפה, אקזוטי, טעים ובריא להפליא, אז מה הפלא שהפרי הקיצי הזה כל כך פופולרי. הנה כמה מהיתרונות של הפרי הטרופי הכי שווה בקערת הפירות שלכם

מערכת וואלה

נראה שהקיץ סוף סוף כאן ואיתו גם הפירות הכי טעימים שיש. המנגו, עץ טרופי בעל פירות מתוקים וטעימים הוא ללא ספק אחד מהפירות הפופולריים בעולם, ובעונה הזו אפשר ליהנות ממנו. ואם חשבתם שמדובר בפרי שהוא רק טעים ויפה, אתם טועים, שכן המנגו הוא אחד הפירות הכי בריאים שיש. הנה כמה מהיתרונות הבריאותיים שלו:

1. עשיר בוויטמינים ומינרלים
המנגו עשיר במינרלים ובוויטמינים החשובים לגוף, בהם ויטמין A,C,E וויטמיני B. בנוסף המנגו מכיל מינרלים כמו חומצה פולית, ניאצין, מגנזיום, סידן, אשלגן ואבץ.

2. מסייע לבריאות העיניים
המנגו טוב לבריאות העיניים מכיוון שהוא עשיר בוויטמין A החיוני לבריאות ולתפקוד הראיה. במנגו בינוני יש כרבע מכמות הוויטמין המומלצת ליום. בנוסף, מנגו מכיל שני נוגדי חימצון עוצמתיים בשם זאקסנטין ולוטאין החשובים גם הם לבריאות העיניים.

3. תורם לבריאות הלב
המנגו הוא מקור עשיר לבטא קרוטן, נוגד חימצון חשוב הנמצא במחקרים כמונע מחלות לב וכלי דם ושומר על מערכת הלב. בנוסף, כל מנה של מנגו היא גם נטולת שומן, נטולת נתרן ונטולת כולסטרול, כלומר היא תעזור לשמור על רמות כולסטרול נמוכות, וכתוצאה מכך תוריד את הסיכון בכל הקשור להתפתחות מחלות כרוניות כמו מחלות לב, שבץ מוחי, סוכרת והתקפי לב.

מנגו. ShutterStock
פרי קיץ מושלם. מנגו/ShutterStock

4. תורם להרגעת מערכת העיכול
המנגו מצוין לבריאות מערכת העיכול ולחילוף החומרים מפני שהוא מכיל כמות יפה של מים ושל סיבים תזונתיים הגורמים להגדלת נפח הפסולת במעיים ובכך מונעים עצירות. בנוסף, המנגו מכיל אנזימי עיכול, הנקראים עמילאזים. אנזימי העיכול מפרקים מולקולות מזון גדולות כך שניתן יהיה לספוג אותן בקלות. אנזימים אלה פעילים יותר בפירות מנגו בשלים, וזו הסיבה שהם מתוקים יותר מאלו שאינם בשלים.

5. משפר את בריאות השיער והעור
מנגו מסייע גם לבריאות השיער, מכיוון שהוא מספק כמות טובה של ויטמין A. חומר מזין זה מסייע לעור לייצר סבום - נוזל שומני המופרש מבלוטות החלב ומעניק לחות לשיער.

ויטמין A נחוץ גם לצמיחת כל רקמות הגוף, כולל העור. כוס אחת של מנגו מספקת 60.1 מיליגרם של ויטמין C - מרבית מהדרישה היומית של אדם. צריכה מספקת של ויטמין C תומכת בהתפתחות ותחזוקה של הקולגן בגוף, ששומר על העור מתוח ועל השיער מבריק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully