וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור האמיתי על האחות שצולמה כשהיא בחלוק שקוף ותחתונים במחלקת הקורונה של הגברים

31.5.2020 / 0:05

אחות שחוללה סערה ברוסיה אחרי שתועדה בלבוש חושפני בזמן העבודה לא תיענש, בין היתר בזכות פוטין: "היא עובדת מקצועית שעשתה את עבודתה" ובעיקר כי התגלתה הסיבה ללבוש שלה ורופאים נעמדו לצידה: "אם היו לנו מספיק ציוד לא היינו מסתובבים עירומים"

-

אחות חוללה בשבוע שעבר סערה בתקשורת הרוסית, לאחר שהתפרסמה תמונה שלה ממחלקת הקורונה בה היא נראית בחדר הגברים החולים כשהיא לבושה בחלוק רופאים שקוף שחושף את ההלבשה התחתונה שלה (או בגד ים ביקיני על פי חלק מהדיווחים), למרות שתחילה הרוחות סערו ונשמעו קריאות לפיטוריה והנהלת בית החולים הודיעה כי היא תיענש בשל "חוסר ציות לנוהל הלבוש"

אולם לאחר התגייסות של הציבור הרוסי, יחד עם רופאים, אנשי עסקים ופוליטיקאים, האחות נדיה בת ה-23, לה מסתבר שיש גם קשריה פוליטים לנשיא וולדימיר פוטין, תמשיך בעבודתה כרגיל ולא תיענש. נדיה סיפרה בשלב מוקדם יותר למנהלים שלה שהיא הרגישה שחם לה מדי בחלוק המגן והבגדים המלאים, ולכן הורידה אותם - אלא שהרופאים במרפאה האזורית בטולה מגלים כעת שהסיבה האמיתית ללבוש החושפני היא פשוט בגלל שיש מחסור בבגדים חד פעמיים ובכלים נוספים במחלקת הקורונה המקומית וזה מה שגרם לאחות ללבוש את הבגדים התחתונים בלבד.

ברוסיה התגלו עד כה קרוב ל-400,000 חולי קורונה, מתוכם מתו עד יום שישי האחרון 4,555 בני אדם. למרות זאת הנשיא פוטין אמר כי שיא מגיפת הקורונה חלף, על אף שעדיין נדבקים ברוסיה אלפי אנשים מדי יום בקורונה ולמעשה מספר הנדבקים במדינה הוא השלישי בגובהו בעולם.

מנהלת בית החולים, דוקטור אנה סביצ'בה אמרה לתקשורת שנדיה לא נענשה בגלל התמונות. היא חשפה שהיא קיבלה את הגיבוי של מושל טולה, אלכסיי דיומין, שומר הראש לשעבר של פוטין, ומרגל צבאי שמקורב לנשיא. "היא לא נענשה", אמרה סביצ'בה לטלוויזיה המקומית, "היא ממשיכה לעבוד. מדובר בעובדת טובה, מקצועית, שמעניקה טיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר. ברגע שהתמונה הופיעה ברשת, המושל פגש אותה והוא בקשר איתה. הם שוחחו, הוא עודד אותה והודה לה ולצוותים הרפואיים על העבודה שלה". לטענת מנהלת הבית חולים, נדיה לא אמורה לקבל נזיפה: "היא עשתה את העבודה שלה, לא חיפשה לעשות פוזה למצלמה".

כעת מאמינים שנדיה היא לא אשת הצוות היחידה שמסתובבת עם בגדים תחתונים מתחת לחלוקים. "אין לנו מה ללבוש", סיפר אחד הרופאים, "אין מספיק חליפות שאנחנו חייבים ללבוש מתחת לחלוקים, תאמינו לי, לא היינו מסתובבים ערומים אם היו בגדים מתאמימים". רופא נוסף אמר: "אני תומך לגמרי באחות, חם מאוד מתחת לתלבושת הזאת לזמן רב. לא מגיע לה שום עונש. היא כנראה גילתה שהחלוק שקוף, אבל החליטה ללבוש את זה ככה בגלל שזה היה קשה מדי. הדבר המרכזי זה לעזור לחולי הקורונה. זה לא נכון גם שאיזה מטופל סתם צילם אותה, הוא צילם אותה עוזרת לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully