וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמא תהרוג אותך": אבא הפך את הבית לבריכת כדורים ענקית

אב ל-4 בנות מבריטניה מילא את הבית ב-250 אלף כדורים צבעוניים והפך אותו לבריכת כדורים ענקית, כדי שלא יהיה להן משעמם בבידוד הביתי. "אחד הזיכרונות המשפחתיים הכי טובים שיהיו לנו אי פעם"

אב ל-4 בנות מבריטניה הפך את הבית לבריכת כדורים ענקית. יו טיוב, צילום מסך
חודשיים בסגר משפיעים גם על שיקול הדעת של הורים, לא רק של ילדים. קונדר ובריכת הכדורים במטבח/צילום מסך, יו טיוב

אב לארבע בנות מבריטניה מצא רעיון מקורי להפגת השעמום בזמן הסגר והמגבלות שעדיין חלות במדינה עקב מגיפת הקורונה - הוא הזמין 250 אלף כדורים צבעוניים והפך את הבית לבריכת כדורים ענקית.

הוולוגר ג'ואל קונדר בן ה-34 הוא אב לארבע בנות בגילאי 14 עד שנתיים. הוא עצמו חולה אסתמה ולאחת מבנותיו יש מערכת חיסונית מוחלשת, ולכן החליטה המשפחה כולה להישאר בבית כבר מתחילת חודש מרץ. גם כעת כשבריטניה מתחילה ליישם הקלות בסגר, הם ממשיכים לשמור על זהירות יתרה כדי שלא לסכן את בני הבית הפגיעים יותר. המשמעות היא שהות ממושכת במיוחד של הבנות בבית.

"כשהתחלנו את הבידוד בבת אחת נפסקו המון פעילויות שנהגנו לעשות עם הבנות", סיפר קונדר. "נאלצנו לבטל את שיעורי השחייה והפסקנו ללכת לג'ימבורי. ואז חשבתי לעצמי 'אלוהים אדירים, הבית שלנו יכול להיות ג'ימבורי אם נהפוך אותו לבריכת כדורים ענקית!'". לדבריו, הוא החליט להוציא לפועל את התכנית כהפתעה, ולא סיפר אפילו לאישתו.

אב ל-4 בנות מבריטניה הפך את הבית לבריכת כדורים ענקית. יו טיוב, צילום מסך
ככה מייצרים זיכרונות מאושרים. ג'ואל קונדר ובנותיו בבריכת הכדורים בביתם/צילום מסך, יו טיוב

קונדר הזמין לביתו משאית שהכילה 250 אלף כדורי פלסטיק צבעוניים. וכדי לוודא שהוא לא מסכן את עצמו או את בתו סופי שלה צרכים מיוחדים ומערכת חיסונית מוחלשת, החברה שסיפקה את הכדורים התחייבה לספק רק כדורים חדשים לחלוטין או כאלה שעברו ניקוי ואוחסנו למשך תקופת בידוד של שבועיים לפני שנשלחו אל בית המשפחה.

משימת הפריקה של המטען הצבעוני ארכה שעתיים שבסופן כל הקומה התחתונה של הבית היתה מלאה בכדורים. בסלון ובמטבח נערמו כדורים בגובה מטר וקצת, וההפתעה היתה מוכנה. "הכל היה שווה בשביל התגובה שלהן", נזכר קונדר ברגע הראשון שבו ראו הבנות את בריכת הכדורים הענקית שפעם היתה ביתן, "הן צווחו וצחקו ואחת מהן אמרה לי 'אמא הולכת להרוג אותך'".

ובאמת ברגע הראשון זה היה נראה שאישתו, שרה קונדר, הולכת להרוג אותו במבטה, אלא שאז, הוא נזכר, היא התעשתה ופשוט קפצה ראש לתוך ערימת הכדורים. לאחר מכן, בני המשפחה כבר השתכללו והשתמשו במזוודות ריקות כבמזחלות כדי להחליק במורד המדרגות ולהתרסק הישר לתוך הכדורים. "בכנות, אני חושב שזה אחד הזיכרונות המשפחתיים הכי טובים שיהיו לנו אי פעם", סיכם האב היצירתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully