וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק ההורות הגאוני של מילה קוניס ואשטון קוצ'ר

בני הזוג הם הורים לוויאט בת ה-5 ודימיטרי בן ה-3 שכבר כמה שבועות לומדים בבית בגלל סגר הקורונה, ואת הטריק הגאוני שלהם ללמידה מרחוק צריך ללמד בבתי ספר להורות

אשטון קוצר, מילה קוניס. AP
מסנג'רים חברים. מילה קוניס ואשטון קוצ'ר/AP

צמד השחקנים מילה קוניס ואשטון קוצ'ר הם בני זוג וגם הורים לשני ילדים קטנים - וויאט, בת 5, ודימיטרי בן השלוש. כמו הרבה משפחות ברחבי העולם, משפחת קוניס-קוצ'ר בילתה את השבועות האחרונים בסגר בביתם שבקליפורניה והילדים לא הלכו לגנים.

קוצ'ר, שמסתבר שהוא האחראי בבית על הלמידה מרחוק, סיפר בראיון בתכנית הלילה של ג'ימי פאלון על האמצעים היצירתיים שהוא ואישתו מצאו כדי להתמודד עם מטלת החינוך הביתי שנפלה עליהם. קוצ'ר סיפר שמדי שבוע הוא וקוניס מתכננים מראש את הנושאים שילמדו את ילדיהם, כאשר קוצ'ר מתפקד כמחנך הראשי וקוניס היא 'עוזרת ההוראה' שלו. לדבריו, הם מלמדים אותם מגוון רחב של נושאים כמו אנרגיה, חשמל ואפילו אדריכלות.

מילה קוניס טקס נבחרי העם של מגזין E. GettyImages
עוזרת ההוראה.מילה קוניס/GettyImages

אבל הטריק הבאמת גאוני של צמד ההורים השחקנים הוא שהם גייסו (או סינג'רו, תלוי איך אתם מסתכלים על זה) את החברים שלהם לעזור. הם ביקשו מכל החברים שלהם להעביר לילדים שלהם שיעורים בני 20 דקות בזום, על כל נושא שבעולם. "זה נותן לנו 20 דקות שבהם אנחנו לא צריכים להיות הורים פעילים, ולילדים זה מספק אינטראקציה קצת אחרת", אמר קוצ'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully