וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ל-18 מניו יורק הדביקה בקורונה 17 מילדיה

בריטני ג'ניק נדבקה בקורונה, אך כמו רבים אחרים לא סבלה מתסמינים בהתחלה. כשהתסמינים הגיעו זה כבר היה מאוחר מדי, 17 ילדיה שמתגוררים עמה נדבקו וחלו בזה אחר זה

בריטני ג'ניק אמא ל-18 ילדים שהדביקה 17 מהם בקורונה. פייסבוק, צילום מסך
טיפלה ב-17 ילדים חולים בזמן שהיתה חולה בעצמה. בריטני ג'ניק/צילום מסך, פייסבוק

בריטני ג'ניק, אם ל-18 ילדים מניו יורק, הדביקה בטעות 17 מילדיה בנגיף הקורונה. זאת, משום שבתחילה היא לא הציגה תסמינים כלל ולא ידעה שהיא חולה. ג'ניק מתגוררת בפנפילד שבמדינת ניו יורק (אחת המדינות שבהן מספר החולים והנדבקים ב-Covid-19 הוא מהגבוהים ביותר בארה"ב) ולדבריה היא בכלל לא העלתה על דעתה שהיא נדבקה בנגיף המסוכן עד שילדיה החלו לחלות בזה אחר זה. היא עצמה לדבריה, פיתחה תסמיני מחלה רק בשלב מאוחר יותר, אולם כשהם החלו הם החמירו במהרה. "היו יומיים שבהם באמת חששתי שאולי לא אצליח לחזור לעצמי", היא סיפרה בריאיון לתחנת הטלוויזיה המקומית של רשת ABC.

לג'ניק יש 18 ילדם, כאמור, 17 מתוכם מתגוררים עמה בביתה, כמה מילדיה הם מאומצים וחלקם הם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. "זה היה כמו לנסוע ברכבת שדים", היא תיארה בראיון את השתלשלות העניינים בביתה. "אני הקדמתי אותם (את הילדים) מעט בתזמון של הכל. מעולם לא חששתי כך לחיי, ואני לא נבהלת בקלות. זה היה חודש קשה... חודש קשה מאוד", אמרה.

בריטני ג'ניק אמא ל-18 ילדים שהדביקה 17 מהם בקורונה. פייסבוק, צילום מסך
הבית עבר חיטוי מקצועי. ג'ניק וילדיה/צילום מסך, פייסבוק

ג'ניק וילדיה שוהים בבידוד כבר 5 שבועות ולדבריה כולם מתאוששים מהמחלה. אולם, החשש מפני הידבקות נוספת בנגיף ניקר בה והיא החליטה לחטא את ביתה באופן מקצועי מחשש שהנגיף עשוי לשרוד על משטחים. נציג של חברת ניקיון לבוש בחליפת מיגון מלאה ומסכת גז הגיע אל הבית, וחיטא את המקום במשך שעתיים, בזמן שבני הבית המתינו בחצר. "כאמא, הייתי חייבת לדעת בלבי שעשיתי כל מה שיכולתי כדי להגן על האנשים שאני אוהבת", אמרה בנוגע להחלטה לחטא את הבית בצורה מקצועית, על אף שלא ברור האם מי שחלה כבר בקורונה יכול להדבק בה בשנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully