וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג שנלחם בקורונה והחזיר לנו את האמון באהבה, ובמין האנושי

זוג אנשי רפואה נשואים מבית חולים בארה"ב נתפסו בעדשת המצלמה של אחד מעמיתיהם כשהם מביטים זה בעיניו של זו מבעד לציוד המגן הרב שעל גופם ופניהם. הזוג עובד במחלקת נשימה מיוחדת שהוקמה כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה

רויטרס

בתוך חדר טיפול נמרץ, בן קייר ומינדי ברוק - בעל ואישה, ואנשי צוות הרדמה - הציצו אחד על השניה דרך שכבות של ציוד מגן. עמית לעבודה היה שם כדי לצלם את התמונה המרגשת הזו. כעת התמונה הזו, שמפורסמת שוב ושוב רשתות החברתיות, מעוררת השראה בקרב אנשים ברחבי העולם.

"כולם מדברים על התמונה", אומר קייר, בן ה-46. "זה נוגע בעצבים החשופים כי כולנו עוברים את אותו הדבר כרגע, והתמונה הזו היא סמל לתקווה ואהבה". ברוק, בת ה-38, מוסיפה: "מה שחשוב זה שנתחבר זה לזה, נעבוד יחד ותמיד נתמוך אחד בשני. ולא רק בן ואני, אלא המין האנושי כולו".

הזוג מפלורידה חולק בית, מקצוע ועכשיו משימה עם סיכון גבוה במיוחד, של הכנסת צינורות נשימה לחולים, שלכל אחד מהם עשוי להיות COVID-19. לדברי השניים, הם לא חשבו פעמיים על התנדבות ל"צוות דרכי הנשימה" החדש של בית החולים הכללי טמפה בארה"ב.

הכנסת צינור לפיו של המטופל ולמטה אל דרכי הנשימה שלו דורשת לא רק מיומנות רבה אלא גם טיפול מקרוב מאוד - ומכיוון שהנגיף מתפשט דרך טיפות נשימה, גם את הרמה הגבוהה ביותר של ציוד הגנה. כדי לחשוף פחות עובדי שירותי בריאות לנגיף ולחסוך בציוד הגנה, בית החולים צימד זוגות שיעבדו ביחד.

עוד בוואלה!

מחקר: נגיף הקורונה מדבק ככל הנראה פי שניים ממה שחשבנו

לכתבה המלאה

בני הזוג נפגשו בבית ספר לסיעוד לפני שלוש עשרה שנים והתחתנו לפני חמש שנים. אבל בבוקר הצילום הם רבו במהלך הנסיעה לעבודה. הם לא הצליחו להסכים מה לשמוע ברדיו ומי יעשה את הכלים בבית. בנוסף, זה היה היום הראשון של ברוק בצוות החדש - מה שהפך את הבוקר הזה למתוח במיוחד. מאוחר יותר הם מצאו זה את זה בין טיפולים, והמתח נעלם. "כל הדברים הטריוויאליים עליהם התווכחנו באותו בוקר, בתמונה הגדולה אינם חשובים", אמרה ברוק.

בני זוג אומרים כי הם לא דואגים אם יחלו בעצמם, למרות שהנגיף נוכח כל הזמן. אמה של ברוק התאוששה ממחלת ה-COVID-19, עמיתים לעבודה חוששים להידבק והחולים מרגישים לבד מכיוון שהמבקרים הוגבלו באופן מוחלט. "זה עוזר להיות נשוי לאח אחר, אין דרך לתאר את זה", ברוק אומרת, "הוא מבין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully