וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם לא יודעים להשתעל בצורה נכונה והיגיינית - והגננת הזאת תוכיח לכם את זה

17.3.2020 / 6:18

אם עד היום המשכתם להשתעל ולהתעטש אל תוך כף היד שלכם - על אף הנחיית השימוש במרפק - הגננת הסופר חיננית הזאת תשכנע אתכם מדוע חשוב לנהוג אחרת במיוחד בימים אלו של נגיף הקורונה ותכיר לכם את "כיס השיעול"

גננת מציגה את הדרך הנכונה להשתעל/lloki08 /Twitter

עם התפשטות נגיף הקורונה בישראל כולנו הפכנו פתאום למומחים בהיגיינה - וזה כולל אינספור סרטונים ומדריכים שמכוונים אותנו כיצד להתעטש, להשתעל ולשטוף ידיים. אולם, אם חלקנו עדיין מתבלבלים או מתקשים להסביר לילדנו כיצד עושים את זה נכון - הסרטון הוויראלי הבא יעשה את העבודה. גננת בשם לאורי גוף פרסמה סרטון סופר חינני שלה בו היא מלמדת ומדגימה כיצד יש להשתעל ולהתעטש מבלי להדביק את הסובבים בחיידקים שלכם. את השיטה אתם כבר מכירים - שיעול למרפק, או כפי שהיא מכנה זאת "כיס השיעול". אז נכון, היא לא מחדשת לנו הרבה - אבל סרטון ההדגמה שלה הוא הדבר הכי חמוד שנתקלנו בו לאחרונה.

"נראה שיש הרבה בלבול בנוגע לכיצד נכון להשתעל", אמרה הגננת בסרטון, "כגננת, זה משהו שאני עושה מדי יום, אז אלמד אתכם כיצד להשתעל נכון. אנחנו לא משתעלים לידיים שלנו. הסיבה לכך (היא משתעלת ומדגימה) זה שעכשיו יש לכם חיידקים בכל היד וכל דבר שתגעו בו יעביר את החיידקים שלכם אליו ותצטרכו ללכת לשטוף ידיים למשך 20 שניות. כשאתם משתעלים, אתם צריכים להשתמש ב'כיס השיעול' שלכם ככה (היא מדגימה בשיעול למרפק). זה כיס שיעול, פשוט, קל לשימוש ונמצא על הגוף שלכם, בחינם. הוא תמיד איתכם. אם אתה מתעטשים - אז לתוך כיס השיעול. בסדר? אז בואו נחזור על זה, שיעול לידיים זה לא. שיעול והתעטשות לכיס השיעול - זה כן".

צפו בה מסבירה ומדגימה:

יותר מ-650 אלף איש כבר צפו בסרטון הזה ופרגנו לגננת. "זה נהדר. תודה. אני אלמד את אחיינית שלי. כיס השיעול הולך לתפוס בגדול", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "גם אני גננת והייתי בטוחה שכולם מכירים את זה. בכל מקרה, אני מעריכה את זה שאת מחנכת את כולם כיצד לעשות את זה נכון". אדם שלישי הוסיף: "כיס שיעול - אהבתי את זה! זו הפעם הראשונה ששמעתי את המונח הזה וזה נהדר". בתגובות הגננת ממליצה גם שלא להתעטש בתוך החולצה: "כשאתם מרימים את החולצה לפה, אתם מרימים אותה עם היד. זה אומר שחלק מהחיידקים עוברים גם ליד שלכם".

מומחים מסכימים עם הגננת שאכן אסור להשתעל לכף היד ומוסיפים שמומלץ להשתמש בטישו. "יש לכסות את הפה והאף בטישו או בשרוול (לא בידיים) כשאתם משתעלים או מתעטשים. זרקו את הטישו לפח מיד לאחר מכן ושטפו ידיים", נכתב בהנחיות הרשמיות.

"אני אוהבת אותך. אני אוהבת את כיס השיעול"

"את יודעת לזייף התעטשות מעולה"

"הלוואי שהיה לי את הסרטון הזה לפני שבועיים כשאישה התעטשה על כולם במעלית"

"שמרי על עצמך. את אוצר לאומי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully