וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי גרהאם פרסמה פוסט שכל אמא טריה תזדהה איתו

הדוגמנית המפורסמת העלתה תמונה באינסטגרם כשהיא חושפת לעשרת מיליון עוקביה את הגוף שלה חודש אחרי לידת בנה הבכור. בטקסט שהיא צירפה היא חלקה את הקשיים של התאוששות הגוף וכתבה: "הרימו את היד אם לא ידעתן שתחליפו חיתולים גם לעצמכן"

אתר רשמי

עם כמות האימהות המפורסמות שיולדות תינוקות וחוזרות לגזרה שלפני הלידה תוך כמה שבועות, קשה לנשים שיולדות לראשונה להבין שהגוף שלהן עומד בפני שינוי גדול. גדול מאוד. הדוגמנית, אשלי גרהאם, שיתפה פוסט באינסטגרם ובו תיארה את המציאות של נשים רבות אחרי לידה וכתבה כי אף אחד לא מדבר על החלמתו לאחר ההיריון.

בחודש שעבר ילדה גרהאם תינוק בשם איזק עם בעלה, צלם הווידיאו ג'סטין ארווין. הדוגמנית שיתפה לאחרונה שני צילומים של בנה באינסטגרם, וסיפרה כי אייזק גרם ללבם להיות "מלא". אבל כאמור לא הכל נוצץ, גם כשמדובר על לידה של ילד ראשון, וגם כשאת אשלי גרהאם.

בפוסט ששיתפה, הסבירה גרהאם בת ה-32 שלפני הלידה היא לא הייתה מודעת בכלל לאופן שבו ההריון ישפיע על גופה. היא שיתפה צילום סלפי שלה בו היא לובשת חולצה רחבה ושחורה ומכנסיים קצרים בצבע אפור בהיר, בנוסף לכיתוב על החוויה שלה. "הרימו את היד אם לא ידעתן שתחליפו חיתולים גם לעצמכן", כתבה. "אחרי כל השנים האלה בתחום האופנה מעולם לא יכולתי לנחש שתחתונים חד פעמיים יהיו הבגד האהוב עליי, אבל הנה אני פה!".

גרהאם הצהירה שהיא רוצה להראות ל-10 מיליון העוקבים שלה שלידה היא לא רק קשתות ופרפרים. "אף אחד לא מדבר על ההחלמה והריפוי (כן, אפילו החלקים הפחות יפים) שעוברות אימהות חדשות", כתבה. "זה לא ייאמן שעדיין יש מכשולים שעומדים בפנינו כשמדברים על מה שנשים עוברות באמת".

עוד בוואלה!

היפה והחיה: האימונים הקשים של אשלי גרהאם משתלמים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully