פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      כבר הרבה זמן לא בא לך? כך תחזירי לעצמך את הליבידו בשלושה ימים

      מחקרים מציגים נתונים מדאיגים לגבי החשק המיני של נשים בעשור האחרון, יותר נכון ההיעדר שלו. כיוון שאנחנו בעד חיזוק הכוח הנשי, הנה תכנית פעולה מדויקת ויעילה שתעורר את התשוקה שלכן בזמן קצר ובלי יותר מדי מאמץ

      כבר הרבה זמן לא בא לך? כך תחזירי לעצמך את הליבידו בשלושה ימים

      בסרטון: מחקר - זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר

      המילניום החדש וההתקדמות הטכנולוגית המטאורית שלו שינו את הדרך בה צעירים מתייחסים לסקס, ומחקרים מראים שהעולם נמצא בעיצומה של תקופת מיתון מיני, למרות הפתיחות הרבה שיש לנושא.

      ולא מדובר רק במילניאלז - ממש לאחרונה התפרסם מחקר שנעשה על ידי אוניברסיטת גלזגו, לפיו יותר משליש מהנשים בבריטניה אינן מעוניינות לקיים יחסי מין ומתקשות ליהנות מהם. נתון מדאיג נוסף הוא ש-80 אחוזים מאלה שגילו עניין מועט בסקס היו נשואות או בזוגיות עם מגורים משותפים. הסיבות לכך נעו בין ביטחון עצמי נמוך, דימוי גוף בעייתי, תחושת כאב בזמן סקס, שינויים הורמונליים, בעיות באינטימיות הזוגית ועוד.

      בשורה התחתונה, נראה שנשים רבות איבדו את הליבידו שלהן ומתקשות למצוא אותו מחדש ולהחזירו לשגרת חייהן. קייט טיילור, "מומחית סקס" פופולרית במיוחד בתקשורת הבריטית, שאף פרסמה שלושה ספרים בנושא המיניות הנשית, פירטה ב-sun הבריטי את התכנית שלה להחזרת הליבידו בשלושה ימים בלבד, כדי שהנשים הבריטיות (ונשים בכלל) יוכלו ליהנות שוב מהקסם. זה הזמן לקופי, פייסט אנד שר.

      רגע, לפני שמתחילות:

      • בדקי את תופעות הלוואי של כל תרופה שאת נוטלת - חלקן עלולות להפריע לליבידו שלך, ובמקרה כזה כדאי להתייעץ עם רופא.

      • זהי את מיקומך במחזור הווסת שלך - רמת התאווה עולה בערך בזמן הביוץ (יום 12-14 למחזור) או ממש לפני תחילת המחזור, ככל שרמת האסטרוגן שלך עולה.

      • שימי לב ל"מקצב ההורמונלי" שלך - הוא שונה מאוד אם את בהריון, מניקה או בגיל המעבר, ובעל השפעה גדולה על החשק המיני. גם במקרה זה כדאי להתייעץ עם רופא.

      • שימי לב שההנחיה לגבי שתייה היא כללית - במהלך שלושת ימי "הסדנה" הגבילי את שתיית התה והקפה שלך לכוס או שתיים ביום. יותר מדי קפאין עלול להשאיר אותך בעיקר חרדה ולחוצה. הימנעי גם מאלכוהול ושתי מים. הרבה מים.

      יום 1: סלט פירות, יוגה ורשימות

      אישה מתרגלת יוגה בתנוחת הגשר (ShutterStock)
      תנוחת הגשר ותנוחת הילד מומלצות במיוחד להשבת המוג'ו. אשה עושה יוגה (צילום: ShutterStock)

      לארוחת הבוקר: סלט פירות שבנוי מתותים, בננה, פטל ואוכמניות (אם יש), קצת דבש ו-60 גרם אגוזי מלך. מנה כזו מכילה אבץ ואשלגן, שמסייעים בהעלאת רמת הטסטוסטרון וחיוניים לתשוקה שלך.

      צהריים: אפשר לאכול מה שרוצים, אך ללוות את זה במיץ רימונים - שמגביר את הטסטוסטרון, מפחית את רמות הלחץ ומעלה את מצב הרוח.

      ערב: נזיד צ'ילי קון קרנה עם הרבה שעועית אדומה. הצ'ילי הוא מעורר תשוקה ותיק, שככל הנראה משפר את זרימת הדם שם למטה, והשעועית האדומה עשירה בחומצת אמינו בסיסית בשם ארגינין שהוכחה כמגבירה את התשוקה והסיפוק הנשי.

      התרגיל היומי
      מחקר מצא שתרגול יוגה יכול לשפר את הדחף המיני של נשים, התשוקה, הסיכה הטבעית והאורגזמה, במיוחד בקרב נשים מעל גיל 45. יוגה גם מפחיתה את רמות הקורטיזול (מתח), וגם דרך מוצלחת להתחבר לגוף ולתחושות שלו. שתי תנוחות מומלצות במיוחד להחייאת המוג'ו הן תנוחת הגשר ותנוחת הילד.

      המשימה היומית
      לפני שתלכי לישון (מוקדם, כי שינה מרובה עוזרת לליבידו) כתבי רשימה של כל מה שאת אוהבת בבן או בבת הזוג שלך, עם התמקדות במראה או בתכונות הפיזיות, או כל פרט אחר שמושך בעינייך. ואז הוסיפי לרשימה של כל מה שלדעתך סקסי בך.

      את הרשימה הזו שמרי במקום שאת רואה הרבה, נניח בטלפון שלך, וקראי אותה לפחות חמש פעמים ביום במשך שלושת הימים הבאים.

      יום 2: בזיליקום, זיעה ומסאג'

      פסטו (ShutterStock)
      בזיליקום לשיפור זרימת הדם, שום למגע וצנוברים לעורר את החשק. מרכיבי רוטב פסטו (צילום: ShutterStock)

      לארוחת הבוקר: שייק סויה שמורכב מ-150 מ"ל של חלב או יוגורט סויה מעורבבים עם חופן פירות יער, ענבים שחורים, תפוח קצוץ אחד ו-60 גרם שקדים. חלב סויה, יוגורט סויה וטופו מכילים תרכובות איזופלבון - שהן פיטואסטרוגנים, הגרסה הצמחית של ההורמון האנושי אסטרוגן. הם יכולים להגביר את הסיכה הטבעית שלך ולהגביר את ההנאה המינית.

      צהריים: הוסיפי שניים או שלושה מקלות סלרי לארוחה שתבחרי. הסלרי מכיל חומצה אמינית המסייעת להרחבת כלי הדם - מעין ויאגרה טבעונית.

      ערב: פסטה פסטו. ניחוח הבזיליקום נועד להצית חשק מיני, וזה עוזר בשיפור זרימת הדם בכל גופך ויכול להגביר את הליבידו שלך ולשפר את הסיכה הטבעית. אל תשכחי את הצנוברים במתכון; גם הם נחשבים למעוררי חשק. השום מכיל אליצין, תרכובת פעילה שיכולה להגביר את הרגישות שלך למגע.

      התרגיל היומי
      זמן להזיע. חמש פעמים שבועיות של חצי שעת שחייה, הליכה, ריצה או אימון הסיבולת האהוב עליך אמורות להגביר את החשק שלך. אפשר לחזק באימון כוח כמו הרמת משקולות, שמגביר את הטסטוסטרון וכתוצאה מכך גם את ההתלהבות בחדר השינה.

      המשימה היומית
      מסאג' עשוי להוריד באופן דרמטי את הקורטיזול של גופך ולהגביר את הטסטוסטרון. בקשי מבן או בת זוגך לעסות אותך עם שמן אתרי במשך 30 דקות, ולהתמקד ברגליים, הגב, הבטן והכתפיים. תוך כדי ספרי בקול ממה את הכי נהנית, כי חשוב שתרגישי שהצרכים שלך נשמעים, ושמתייחסים אליהם. אחרי העיסוי אל תעשו סקס - פשוט לכי לישון. תזדקקי לכוח שלך ליום השלישי והאחרון.

      יום 3: פיקניק זוגי, ריקודים ופינוקים

      רגליים של אישה בתוך אמבטיית קצף (ShutterStock)
      בזמן האמבטיה המפנקת היזכרי בסקס הכי לוהט שהיה לך אי פעם. רגלי אישה באמבטיית קצף (צילום: ShutterStock)

      לארוחת הבוקר: אבוקדו על טוסט מלחם דגנים. האבוקדו מכיל חומצה פולית לאנרגיה, וויטמין B6 לוויסות ההורמון פרולקטין והגברת החשק המיני הטבעי. גרעיני דלעת בלחם יספקו שפע אבץ.

      צהריים: אכלי כרצונך, אך פנקי את עצמך בשוקולד. כדי למקסם את רמות הסרוטונין ואת הליבידו שלך בחרי בשוקולד עם 70 אחוזי קקאו לפחות. מחקר מצא שאצל אנשים שעשו זאת נרשמו דופק ופעילות מוחית דומים למה שנגרם כתוצאה ממגע מיני קל שכולל חיבוקים, ליטופים ונשיקות.

      ערב: פיקניק זוגי. אפשרויות טובות לאריזה הן אספרגוס - המכיל היסטמין לאורגזמות חזקות, חומוס - שהגרגירים שלו שופעים ויטמין B6 שמאזן הורמונים, סלמון מעושן - בעל שיעור גבוה של אומגה 3 הגבוהה שלו שמגדילה את הדופמין, ותאנים - שיכולות להגביר את רמות הפרומון, הורמון שיהפוך אותך למושכת במיוחד. את כל זה כדאי ללוות עם היין האהוב עליכם, כי האלכוהול ירגיע ויסייע להפחית עכבות.

      התרגיל היומי
      לרקוד! עם בן או בת הזוג שלך - קרוב וצמוד. המגע בעור יכול להעלות את רמות האוקסיטוצין, שיכול להגביר את תחושות החיבה והאמון שלך. בנוסף, להסתכל על בן או בת הזוג רוקדים יגרום למוח שלך לראות אותם כיותר סקסיים מהרגיל כי הוא (המוח) יקשר את הסיבה לעליית הדופק שלך אליהם, ולא לפעילות הגופנית שכרוכה בריקוד.

      המשימה היומית
      הגעת לגמר הגדול! והוא כולל אמבטיית קצף מפנקת בתוספת סשן ביוטי, פילינג וטיפוח. זה יאפשר לך להתנער מהיום שעבר עליך עד כה ולהתמקד במה שעתיד לבוא. תוך כדי, היזכרי בסקס הכי לוהט שהיה לכם אי פעם, המראות, הצלילים והמגע. ואז, כשאת מרגישה "מחוממת" מספיק - הזמיני את בן או בת הזוג שלך להצטרף והתמסרי לעניין לאט ובנעימים.