וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא הזו מצאה שיטה גאונית לגמול את הילד שלה מחיתולים

אמא מאנגליה החליטה לשתף את העוקבים בקבוצת אימהות בפייסבוק מה עזר לה לגמול את הבן שלה מחיתולים, והאמת היא שמדובר באחת השיטות הגאוניות והפשוטות ששמענו עליהן

סיר עם מדבקות. Leanne Page, The Motherload, צילום מסך
תהליך לא פשוט עבור ההורה והילד. סיר גמילה/צילום מסך, Leanne Page, The Motherload

גמילה מחיתולים היא לרוב תהליך לא פשוט עבור ההורה והילד. לרוב, התהליך הזה כולל לא מעט פספוסים ותחתונים מלוכלכים, יחד עם כמה התקפי זעם וטנטרומים. אמא אחת מאנגליה, החליטה לנצל את הטכנולוגיה לטובתה ושיתפה בקבוצת פייסבוק טיפ שימושי שעזר לבן שלה לעבור להשתמש בסיר, והוא כולל את העוזרת הקולית אלקסה.

האמא חשפה שהיא גורמת לאלקסה של אמזון לקבוע תזכורת לבנה להשתמש בסיר שלו. היא חשפה בקבוצת פייסבוק שנקראת The Motherload, כי עד כה הגמילה הייתה פשוט "סיוט" והיא חשה הקלה על כך שמצאה סוף סוף פיתרון. "אני לא יודעת אם כולם כבר חשבו על זה ואולי אני קצת בדיליי, אבל חשבתי לשתף", כתבה.

ילד אוחז בעוזרת הקולית של אמזון, אלקסה. AP
עוזרת קולית שעוזרת גם בגמילה. ילד אוחז באלקסה/AP

"יש לי עוזרת אישית (אלקסה) במטבח. אני מבקשת ממנה לקבוע תזכורת כל 40 דקות (לבן שלי) לשבת על הסיר", היא כתבה, "זה כל כל מוצלח וזה עזר לבן שלי להיגמל מחיתולים". היא הוסיפה כי היא מתגמלת את הילד בתמריץ נוסף לשימוש בסיר - מדבקה. "אנו מתגמלים אותו במדבקה ואני חושב שהתמונה מדברת בעד עצמה".

עוד בוואלה!

גמילה מחיתולים: זה כל מה שאתם צריכים לדעת

לכתבה המלאה

הטיפ שנתנה הצליח לעורר הורים רבים שנשבעו שינסו את זה גם בבית. ובכל זאת חשוב להדגיש שמדובר ברעיון שיכול להתאים רק לשלב הראשון של הגמילה. "בתחילת תהליך הגמילה, ההורים וגם צוות הגן, אמורים להזכיר לילד מדי כמה זמן, ללכת לשירותים ולנסות לעשות שם פיפי או קקי", מבהירה מנחת ההורים הבכירה והיועצת של וואלה! הורות, קרן יטיב.

"הרבה הורים שואלים את עצמם, ובצדק, האם האחריות על תהליך הגמילה היא של ההורה, ולכן עליו להזכיר לילד כל כמה דקות ללכת לשירותים, או שמא היא של הילד ולכן עליו לשים לב לגופו וללכת מבלי שמישהו יגיד לו לעשות זאת. התשובה היא, שבתחילה האחריות היא משותפת", מסבירה יטיב.

לדבריה, זה לא אומר שצריך להזכיר לילד כל כמה דקות. בהתחלה נזכיר לילד כל שעה. כדאי גם לשים לב לאיתותים שהילד משדר כשיש לו פיפי וקקי, לתמלל לו אותם וללמד אותו שהסימנים האלו הם הקריאה עבורו ללכת לשירותים. עם התקדמות התהליך נזכיר לילד לעיתים רחוקות יותר, ואחר כך נצפה שהילד כבר יזהה את האיתותים והתחושות, ייקח אחריות מלאה וילך לשירותים באופן עצמאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully