וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מעדיף לתת לצינון להרוג אותי": תרופת הסבתא החדשה שמגעילה את הרשת

13.1.2020 / 0:03

משתמשי אינסטגרם מזועזעים מסרטון ויראלי להכנת תרופת סבתא חדשה ומזוויעה למדי שמבטיחה לחסל את הצינון ומחלות החורף, אבל עשויה בין היתר מפלפלים, חומץ, 12 שיני שום ובצל שלם. עד כמה רחוק תהיו מוכנים ללכת עבור הבריאות שלכם?

כל מה שצריך לדעת על מחלות חורף/מערכת וואלה! NEWS

אומרים שתרופות סבתא תמיד עוזרות, אך ברוב המקרים הן גם ממש מגעילות. כשזה תה עם דבש לכאבים בגרון וקומפוט שזיפים לעצירות, זה עוד מחליק בגרון, אך כבר יצא לכם להתנסות בכדור של קפה שחור עם מיץ לימון טבעי נגד שלשולים? או למרוח ערק על הבטן כשהיא כואבת? ולבלוע שן שום להרגשה כללית טובה יותר? ב"באזפיד טייסטי" שיתפו בשבוע שעבר תרופת סבתא מחרידה במיוחד שעולה ברמת הגועל שלה על כל תרופות הסבתא המוכרות.

"הצטיידו מראש בתרופת חיסול הצינון הזו, כך שהיא תהיה מוכנה לעשות את הקסם שלה כשאתם הכי זקוקים לו. קבלו את המתכון והרגישו יותר טוב" הם כתבו על התערובת הביזארית שלהם לה הם קראו "משקה תוסס מחסל צינון" וציינו ש"המשקה התוסס הקל להכנה הזה עשוי מג'ינג'ר, שום, תפוזים ורכיבים מגבירי חסינות טבעית נוספים, והוא שואב את כוחות ריפוי מחלות החורף שלו גם מגרגירי פלפל שעשירים בנוגדי חמצון, (גם ח'לפינו וגם הברנו). למרות שלמרקחת הזו זו יש חריפות, הטעמים שלה מאוזנים עם מקלות קינמון, רוזמרין ושאר מרכיבים עונתיים שיגרמו לכם להרגיש בריאים בחורף".

אבל אל תבנו על תרופת פלא מהרגע להרגע, כי את התרופה שלהם יש להשרות חודש שלם במקרר לפני השימוש. בגלל שמלבד לתפוזים, ג'ינג'ר וגרירי פלפל התקופה הזו מכילה גם בין היתר 12 שיני שום ובצל שלם הגולשים כל כך נגעלו מהמתכון שכמה מהם טענו שהעו מעדיפים למות מצינון מאשר ללגום מהתרופה הזאת. כמה רחוק תהיו מוכנים ללכת עבור הבריאות שלכם?

תרופות טבעיות לטיפול בצינון ושפעת. ShutterStock
האם נמצאה תרופת הסבתא הדוחה בעולם?/ShutterStock

אמיצים? זה אופן ההכנה

אז שפטו בעצמכם: התרופה דורשת להכניס לצנצצנת זכוכית גדולה חתיכת ג'ינג'ר אחת שלמה, מרובעת, קלופה וטחונה, 12 שיני שום טחון וארבעה מקלות קינמון. יש להוסיף לה גם שני פלפלים חלפיניו וצ'ילי הבנרו, שני גבעולי רוזמרין, תפוז אחד חתוך, שני לימונים, תפוח, בצל, שתי כפות דבש וכוס אחת של חומץ תפוחים. את כל החומרים האלה מועכים פנימה בעזרת כף עץ.

יש לאחסן את הצנצנת במקום קריר ויבש ושם להניח לה לתסוס למשך שלושה עד שישה שבועות, תלוי באיזו מידה של חריפות תעדיפו את התרופה שלכם. לאחר מכן, יש לסנן את התערובת במסננת ולאחסן את המיץ בצנצנת קטנה יותר במקרר למשך חודש. לאחר תסיסת התרופה, ניתן להוסיף כמות קטנה שלה לסודה או תה ולשתות כדי להיות בריאים. (למתכון המלא הקליקו כאן)

כך תכינו את התרופה:

על אף שנראה כי מדובר בתרופת סבתא משמידת חיידקים, רבים הביעו דאגה שהיא גם תשמיד להם את הקיבה. אחד כתב: "אני מעדיף שהצינון יהרוג אותי", ואחרת הוסיפה: "הדרך לגרום לכולם להגיד לך שאת מסריחה למשך שבוע שלם בבקבוק אחד". אחד נוסף כתב: "איכס! כל הפירות האלה נרקבו. לא, ממש לא". אדם אחר כתב: "אני באמת מעדיף למות מאשר לנסות את זה".

אחרים לא התרשמו מהזמן הארוך בה יש לתת לתרופה לתסוס, כשכמה מהם טענו שעד שהתרופה תהיה מוכנה - החולה כבר ימות. אחד שאל בתגובה: 'אז הרעיון הוא להכין אותה כשיש לך הצטננות ולהשתמש בה רק כשהבראת? או שאתה צריך לחזות שתהיה לך הצטננות ולהכין אותה חודש מראש?'.

עם זאת, חלק אחר מהמשתמשים הודו כי התרופה דווקא נשמעת להם יעילה והבטיחו שינסו אותה. "התרופה נראית מגעילה מספיק כדי לעבוד. אולי אכין לעצמי אחד כזה, ליתר ביטחון", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אמא שלי נהגה להכין לנו גרסה של זה עם מיץ לימון, בצל, שום ודבש. זה היה מגעיל בכל פעם שהיא הכריחה אותנו לשתות את זה, אבל אני חייבת להודות שזה עבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully