וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפוז עד ג'חנון: בדקנו כמה סוכר יש בדברים שאנחנו אוהבים לאכול בחורף

במה יש יותר סוכר - בפומלה או בתמר? בחומוס או בפסטה? אספנו 33 דברים שאנחנו אוהבים לאכול בחורף ובדקנו כמה סוכר מסתתר בהם. התוצאות יפתיעו אתכם

מערכת וואלה!

בסרטון: הסופגניות כבר כאן, וככה הן משפיעות על רמות הסוכר שלכם

אנחנו כבר יודעים שצריכה מוגזמת של סוכר עלולה לגרום להשמנה, סוכרת, בעיות לב ולחץ דם גבוה. אנחנו גם יודעים שסוכר מתחבא לעיתים במאכלים שנתפסים כבריאים. ובכל זאת, ברוב המקרים קשה לנו להעריך כמה סוכר באמת יש במאכלים שאנחנו אוהבים.

מזונות עתירים בסוכר משפיעים על הגוף בדרכים רבות. זה מתחיל בתנודות חדות ברמת הסוכר בגוף - עליה חדה שבעקבותיה תתרחש ירידה חדה, ולכן כמיהה למתוק או לצורך בנשנוש בין הארוחות. התנודות האלה ברמות הסוכר, שגורמות לנו לנשנוש בלתי פוסק, קשורות בהשמנה ובסוכרת וישנם מחקרים שמראים קשר בין עודף אינסולין לסיכון מוגבר לאלצהיימר ולסרטן.

סוכר גבוה גם רעיל לגוף ומעודד תהליכי דלקת וחמצון. כמו כן, העלייה באינסולין או מצבים בהם יש כמות גבוהה מדי של הורמון אינסולין בדם קשורים בעלייה בלחץ הדם, בדופק ולעלייה בסיכון לפתח מחלות לב וכלי דם, זאת עוד לפני הופעת סוכרת.

עוד בוואלה!

הפסקתי לאכול סוכר למשך 30 ימים. וזה מה שקרה

לכתבה המלאה

כדי לדעת לבחור את המאכלים הנכונים, ביקשנו מעדינה בכר, יו"ר עמותת עתיד ודיאטנית קלינית במרכז DMC לטיפול בסוכרת, לגלות לנו כמה סוכר מתחבא במאכלים שונים. הרשימה הזו עשויה להפתיע אתכם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully