פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      נגבו את הזיעה: 7 נשנושים שכדאי לאכול אחרי אימון

      אתם אחרי פעילות גופנית והגוף שלכם תובע מזון, מה כדאי לאכול כדי להשביע את הרעב, אבל בלי לפגוע בגרעון הקלורי שעבדתם כל כך קשה כדי לייצר? יש לנו כמה הצעות טובות

      גיף כושר מרימה משקולות אימון (Giphy)
      מה כדאי לאכול אחרי? (Giphy)

      סיימתם אימון, אתם יוצאים מיוזעים מהסטודיו / יורדים מההליכון / חוזרים הביתה אחרי ריצה טובה ולחה בפארק, אתם מביטים בשעון הכושר שלכם ומחשבים כמה קלוריות הצלחתם לשרוף, ופתאום אתם קולטים שאתם רעבים. אתם מתים לנשנש משהו, אתם גם מרגישים שלגמרי מגיע לכם אחרי העבודה שנתתם באימון, אבל מצד שני, אתם גם לא רוצים שכל העבודה הזאת תרד לטמיון. הרי מה שוות הקלוריות ששרפתם הרגע במאמץ רב, אם מיד תסגרו את המינוס הזה עם הבחירה התזונתית הלא נכונה? דילמה מוכרת.

      לחשוב על אכילה לאחר אימון כעל ביטול המאמץ שהשקעתם זאת נקודת מבט ממש לא נכונה, ומומחי תזונה וכושר מסכימים שהגוף שלכם זקוק למזון אחרי פעילות גופנית. ההמלצה היא לאכול בטווח של 30-60 דקות לאחר האימון, ארוחה קטנה שמכילה גם פחמימות וגם חלבונים. חלבון הוא מרכיב חיוני בתהליך ההתאוששות וההחלמה של השרירים, והפחמימות מסייעות לחידוש מאגרי האנרגיה שהידלדלו בעקבות האימון.

      עוד בנושא:
      6 טעויות אימון נפוצות שעלולות להרוס לכם את הכושר
      כל היתרונות הבריאותיים של פירות הקיץ
      הפירות והירקות הכי משביעים שיש

      הנה כמה רעיונות מומלצים לנשנושים שמתאימים לאכילה לאחר אימון ויעזרו לכם להשביע את הרעב ולתת לגוף בדיוק את מה שהוא זקוק לו כדי להתאושש ולהתחזק: