וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבטיח הוא פרי הקיץ המושלם. הנה כל הסיבות לאכול אותו

נכון מדובר כאן בפרי שהוא 90 אחוז מים, ובכל זאת, הוא עשיר בוויטמינים ונוגדי חמצון שיעשו לכם טוב. והוא גם משביע הרבה יותר מפירות אחרים. הנה כל הסיבות לאכול אבטיח, וגם הדרך הנכונה ביותר לאכול אותו

איך בוחרים אבטיח? המדריך המלא/מערכת וואלה!

בסרטון: זו הדרך הנכונה לבחור אבטיח

קיץ אף פעם לא שלם בלי קערת אבטיח קר, וכמעט שלא תמצאו אדם שלא אוהב להתפנק על הפרי האדום הזה. ובכל זאת, בשנים האחרונות קרנו של האבטיח די ירדה, בעיקר בגלל תכולת הקלוריות וכמות הסוכר שבו. ובכן, אנחנו כאן כדי לנקות את שמו. נכון יש בו לא מעט סוכר, כמו ברוב פירות הקיץ האחרים, ונכון שצריך לדעת מתי לעצור - אבל אבטיח יכול להיות תוספת בריאה במיוחד לתפריט שלכם, כזו שתתרום לא מעט ויטמינים ומינרלים, ואפילו לא תהרוס לכם את הדיאטה.

עוד בנושא:
האם אכילת פירות עוזרת לירידה במשקל?
זה מה שאתם חייבים לדעת על הפירות והירקות שאתם אוכלים
לא תאמינו כמה סוכר באמת יש בפירות האהובים עליכם

אז נתחיל מהפרטים הטכניים. כשמדברים על פירות בהקשר של תזונה מאוזנת בדרך כלל מתייחסים ל"מנות פרי", שכן הפירות שונים מאוד בגודלם ובאופן ההגשה שלהם. אם אתם מנסים לשמור על המשקל או נמצאים בתהליך של דיאטה, ההמלצה של תזונאים לצריכת פירות עומדת בדרך כלל על 2-3 מנות פרי ליום.

מנת פרי של אבטיח היא כוס אחת של קוביות פרי, והערך התזונתי שלה הוא 45 קלוריות, וכ-11 גרם פחמימה. כך שאם אתם שומרים על כמות נכונה של "מנות פרי", בהחלט מדובר בפינוק לא משמין. והנה עוד כמה סיבות לאכול אותו:

  • עוד באותו נושא:
  • אבטיח
  • קיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully