וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיר המוזר הזה מבטיח להרדים אתכם בפחות משתי דקות - בעזרת נחירות

18.6.2019 / 0:04

חבר להקת בלו פירסם שיר חדש שכולו נחירות במטרה לעשות דווקא את ההפך ממה שנחירות של אחרים עושות לנו: להרדים אותנו תוך פחות מדקה ו-40 שניות. רווחי הסינגל יועברו לארגון צדקה המטפל בבעיות שינה

מדוע נשים זקוקות ליותר שעות שינה מגברים?/מערכת "סיפור בדקה"

בדרך כלל זה הסיוט הגדול של כל יוצר לשמוע שהשיר שלו מרדים, אולם סימון וובה, חבר להקת בלו לשעבר, כיוון בדיוק לזה בשיר החדש שלו "Snored to Sleep" (לנחור לשינה). הוא לא נועד להקפיץ את הקהל, אין בו מילים מרגשות והוא קצר מהרגיל - אבל הוא עושה בדיוק את מה שהוא נועד לעשות: להרדים. השיר יוצא הדופן הזה, שאורכו רק דקה ו-40 שניות, נועד לסייע לאנשים שסובלים מבעיות שינה להירדם באמצעות קולות של נחירות. מחקר מצא שעל אף ש-65 אחוזים מהבריטים מתלוננים על הנחירות של בני זוגם - הן דווקא עשויות לסייע בתהליך ההירדמות.

וובה שיתף פעולה עם המפיק המוזיקלי אוברי וויטפילד ו-PlayOJO כדי ליצור סינגל מרדים שכל רווחיו יוענקו לארגון הצדקה Hope2Sleep שפועל במטרה לטפל בבעיות בריאותיות הקשורות לשינה. השיר מורכב מקולות נחירות בתדרים שונים עם מוזיקה איטית ובאס שחוזר על עצמו. כל אלו נועדו לסייע בהורדת קצב הלב והנשימה, לאחר שמחקרים מדעיים הוכיחו שסאונד של נחירות עשוי להוביל דווקא להורדת הפעילות המוחית וליצירת סביבה מושלמת לשינה נינוחה.

בחור נוחר. ShutterStock
נחירות דווקא מרדימות. גבר נוחר/ShutterStock

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully