וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לכפות הרגליים של קארדי בי להתנפח ככה?

בסטורי שהעלתה הזמרת האמריקאית באינסטגרם נראו כפות הרגליים והקרסוליים שלה כשהן נפוחות מאוד. לדבריה מדובר בתופעת לוואי של הניתוחים הפלסטיים שעשתה והמצב מחמיר בטיסות. למה זה קורה?

קארדי בי סטורי רגליים נפוחות. צילום מסך
הסטורי שחשף את המצב הרפואי/צילום מסך

קארדי בי, אחת מכוכבות המוזיקה הגדולות באמריקה, ואולי הפרובוקטיבית שביניהן, אוהבת לחשוף ברשתות החברתיות את מה שעובר עליה בחיים. הזמרת בת ה-26 שביטלה רק לפני חודש סיבוב הופעות גדול כדי להתאושש מניתוח הגדלת שדיים, שיתפה השבוע את העוקבים שלה במה שעובר על גופה - אבל הפוסט שלה עסק דווקא בכפות הרגליים שלה.

בסטורי שתיעדה באינסטגרם צילמה הזמרת את כפות רגליה וקרסוליה הנפוחים וכתבה: "תראו כמה הרגליים שלי מתנפחות בכל פעם שאני עולה על מטוס, ותתארו לכם איך נראה שאר הגוף שלי. זו הסיבה שהרופא שלי אסר עלי להופיע".

עוד בנושא:
5 שינויים בכפות הרגליים שיכולים להעיד על הבריאות שלכם
הבטן שלכם נפוחה? זאת יכולה להיות הסיבה
מייגן מרקל חלצה נעליים וחשפה בעיה רפואית מביכה

קארדי בי שעברה לצד הניתוח להגדלת השדיים גם ניתוח שאיבת שומן אחרי שילדה את בתה לפני שנה, הודתה כבר לפני חודש שהיא סובלת מנפיחויות בגוף, שיכולות להופיע כתופעת לוואי מפחידה של ניתוחים פלסטיים. בסטורי שומעים את קרדי בי מדברת ואומרת: "הרופאים שלי אמרו לי שאני לא יכולה לעשות את כל ההופעות האלה כי טרם החלמתי. אני חייבת להרגיש טוב יותר". היא הוסיפה שהאופן שבו הגוף שלה מתנפח בכל פעם שהיא עולה למטוס מפחיד מאוד.

קארדי בי. GettyImages
אוהבת פרובוקציות. קארדי בי/GettyImages

נפיחות אחרי ניתוח קוסמטי היא תופעת לוואי מוכרת. ד"ר מישל שרמק, מנתח פלסטי מוסמך מבולטימור, התראיין לאתר Health ואמר כי "לגוף יש תגובה מערכתית לניתוח, התגובה הראשונית היא בדרך כלל שהגוף פשוט מחזיק בנוזלים באמצעות דלקת במשך כארבעה ימים. זוהי התקופה הראשונה של הנפיחות, אבל התקופה השנייה יכולה להימשך עד ארבעה חודשים".

כשנשאל למה דווקא רגליה של קארדי נפוחות אם היא בכלל עברה ניתוח בבטן והחזה, הוא ענה שהאשם הוא כוח הכבידה. "אם נעשה ניתוח ברגליים למשל, הקרסוליים יתנפחו, אם נעשה ניתוח בבטן, אזור הערווה יתנפח, אם נעשה ניתוח בפנים, הצוואר יתנפח. בגלל כוח הכבידה, הרגליים הן השטח שחווה את הנפיחות הכי גדולה".

לדברי ד"ר שרמק הנפיחות ברגליה של קארדי בי מחמירה כשהיא טסה משום שהיא לא זזה במטוס. ישיבה ממושכת זמן רב מדי עלולה להקטין את זרימת הדם ברגליים ולגרום לקרישי דם. בכל הנוגע להורדת הנפיחות, הוא ממליץ לנוח הרבה, להרים את הרגליים גבוה, לשים קרח ולקצץ בשימוש במלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully