וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד אמא אשמה: הכוכבת ההוליוודית שהולכת לטיפול יחד עם בתה

ג'סיקה אלבה שוב מנחיתה פיסת כנות לא מאוד הוליוודית ומספרת שהיא לוקחת את בתה בת ה-10 הונור מארי איתה כשהיא הולכת לטיפול פסיכולוגי, כדי "להיות אם טובה יותר ולתקשר איתה טוב יותר"

ג'סיקה אלבה שחקנית קולנוע צופה במשחק בין אנג'ליק קרבר לבין קרולינה פלישקובה. GettyImages
ג'סיקה אלבה ובנותיה הונור מארי/GettyImages

השחקנית ג'סיקה אלבה סיפרה בשבוע שעבר שהיא לוקחת איתה את בתה בת ה-10 הונור מארי כשהיא הולכת לטיפול פסיכולוגי. לדבריה, היא עושה זאת משום שהיא "מקווה שזה יעזור לה להיות אמא טובה יותר עבורה ולתקשר איתה טוב יותר". השחקנית אמרה עוד כי "יש אנשים, גם בתוך המשפחה שלי, שחושבים שמספיק לדבר על דברים עם הכומר, וזהו. אבל אני ממש לא מרגישה בנוח לדבר עם כומר על הרגשות שלי".

"אני לא גדלתי בסביבה שבה דיברו בגלוי על הדברים האלה. הגישה היתה סוג של 'תדחיקי ותמשיכי לזוז'. לכן, אני מוצאת הרבה השראה בשיחות עם הילדים שלי", סיפרה אלבה. לאלבה בת ה-38 ולבעלה קאש וורן 3 ילדים משותפים, הונור מארי היא הבכורה, הייבן גרנר בת 7 והייז בן השנה.

עוד בנושא:
הורים פתחו אינסטגרם לתינוק שעוד לא נולד - ויש לו יותר עוקבים מלכם
החזה של קייט אפטון שוב מכה גלים באינסטגרם, והפעם מסיבה שונה
איימי שומר מציגה: מתנת הלידה הכי מוזרה בעולם כולו

זו אינה הפעם הראשונה שבה היא מדברת בכנות לא מאוד אופיינית להוליווד על ההורות שלה ועל עצמה בכלל. בראיון למגזין People בספטמבר היא אמרה: "דברים לא תמיד באים בקלות בחיים. צריך לעבוד קשה בשביל להשיג את רוב הדברים השווים בחיים. אני לא הייתי מאוד מוצלחת בשום דבר באופן מיוחד, כל מה שהשגתי דרש ממני להשקיע מאמץ לא קטן - וזה גם לקח חשוב עבור הילדים שלי", סיפרה השחקנית אז.

"כשהילדים שלי מתלוננים על זה שאני או אבא שלהם צריכים להיעדר מהבית לצרכי עבודה, אני אומרת להם: 'אתם אוהבים את החיים שלכם? - כי הם לא בחינם. אבא שלכם ואני עובדים קשה מאוד בשביל כל מה שיש לכם. ובגלל זה אתם גם צריכים לשמור על מה שיש לכם. ונחשו מה? אם לא תעבדו קשה, החיים שלכם לא תמיד יראו כמו עכשיו. אתם צריכים להבין מה אתם רוצים לעשות עם החיים שלכם, ללכת לבית הספר, להשתדל, להשקיע ולהתייחס לאחרים יפה'". לא יודעים לגבי הילדים של ג'סיקה אלבה - אבל אנחנו לגמרי השתכנענו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully