וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזה של קייט אפטון שוב מכה גלים באינסטגרם, והפעם מסיבה שונה

הדוגמנית הידועה העלתה לאינסטגרם תמונה שלה שואבת חלב כחלק מההכנות לדייט יום האהבה עם בעלה. אפטון בת ה-26 ובעלה הם הורים טריים לתינוקת ג'נביב בת ה-3 חודשים

זאת ממש לא הפעם הראשונה שתמונה של החזה של הדוגמנית קייט אפטון זוכה להרבה תשומת לב ברשתות החברתיות, אבל הפעם הסיבה מעט שונה. בתמונה שבת ה-26 העלתה לחשבון האינסטגרם שלה ביום חמישי - וולנטיינס דיי, היא נראית כשמשאבת חלב מחוברת לחזה שלה, בזמן שהיא מתארגנת לדייט רומנטי עם בעלה ג'סטין ורלנדר.

אפטון היא אם טרייה יחסית, בתה ג'נביב נולדה בנובמבר האחרון. התמונה שהעלתה ולצדה הכיתוב: "הכנות לפני ארוחת הערב של יום האהבה", זכתה תוך זמן קצר ליותר מ-126 אלף לייקים ואלפי תגובות אוהדות, בעיקר מצד עוקבות שהן אמהות בעצמן והודו לה על כך שהיא מנרמלת את נושא ההנקה והשאיבה. אפטון הוסיפה לכיתוב גם את התגית (האשטאג) #JustKeepPumpin.

עוד בנושא:
משד לשד: האם מסיבות הנקה הן הטרנד האימהי הבא?
צפו: הנקה בציבור מעולם לא הייתה יפה כל כך
ורסצ'ה ומשאבות הנקה: השחקנית ההוליוודית ששברה את האינטרנט

אחת המגיבות כתבה: "קייט, אני גאה שסופרמודל יפהפיה יכולה להראות לכל הנשים בעולם מה הכי חשוב! את דואגת גם לתינוקת שלך וגם לגבר שלך. כך זה צריך להיות. תמיד חשבתי שאת מהממת, אבל עכשיו אני יודעת שאת גם אמא טובה ורעיה מתחשבת. תודה שהראית לעולם שאפשר להיות שני הדברים!"

בין המגיבות המעודדות והמשבחות ניתן היה למצוא דוגמנית-על נוספת - לילי אלדרידג' שהסתפקה בתגובה קצרה ולעניין: "כן, מאמא!".

תמונת השאיבה לא היתה התמונה היחידה שאפטון חלקה עם עוקביה באותו ערב. בהמשך היא העלתה לחשבונה סלפי משותף יחד עם בעלה, בזמן הדייט שלהם עם הכיתוב: "הוולנטיין הנצחי שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully