וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שמריחואנה עושה לאורגזמות של נשים

בעוד שהפוליטיקאים בישראל מתעסקים בשאלת חוקיות הקנאביס בישראל, מחקר חדש מארה"ב מוכיח, ולא בפעם הראשונה, כי עישון של מריחואנה לפני קיום יחסי מין עושה פלאים לאורגזמה הנשית. וזה כבר שווה כמה מנדטים :)

גיף אישה מגלגלת ג'וינט. Giphy
מרכיב חשוב בסקס. אישה מגלגלת ג'וינט/Giphy

אנחנו לא מתיימרים לענות על השאלה בדבר היעילות של מריחואנה בטיפול במחלות כרוניות שונות, אבל במחקר חדש שפורסם החודש התעסקו החוקרים ביעילות של גראס בשיפור חיי הסקס, במיוחד זה של נשים.

המחקר שנערך על ידי חוקרים מבית הספר לרפואה באוניברסיטת סיינט לואיס שבמיזורי נבחן על פי סקרים שמילאו 373 נשים, חלקן מעשנות מריחואנה וחלקן לא. השאלון עסק לא רק בשימוש של מריחואנה ותדירות ואופי יחסי המין, כי אם בשאלות נוספות על אורח חיים, תזונה ופעילות גופנית. מתוך הנשים שמילאו את השאלון, 47 אחוזים דיווחו כי הן משתמשות במריחואנה ו-34 אחוזים מתוכן אמרו כי הן מעשנות לפני קיום יחסי מין.

במחקר נמצא כי נשים שהשתמשו במריחואנה לפני הסקס היו בעלות דחף מיני גבוה יותר, סבלו פחות מכאב במהלך קיום יחסי המין, וחוו מספר רב יותר של אורגזמות חזקות בהשוואה לנשים שנמנעו. הם מצאו גם כי נשים שהשתמשו לעיתים קרובות במריחואנה, לא רק לפני סקס, היו בעלות סיכוי גבוה יותר לחוות אורגזמות מהנות לעומת אלה שלא מעשנות מריחואנה או מעשנות לעיתים רחוקות.

עוד בנושא:
האם מעשני מריחואנה עושים יותר סקס מאחרים?
אי אפשר לזייף: מה מסגיר המבט שלך כשאת מגיעה לאורגזמה?
מחקר מצא את הגיל שבו נשים חוות את האורגזמה הכי טובה שלהן

זוג עושה סקס. ShutterStock
"אורגזמות משביעות רצון". סקס/ShutterStock

"הממצאים הראו כי רוב הנשים המעשנות דיווחו על עלייה בדחף המיני, שיפור באורגזמה וירידה בכאב במהלך הסקס", כתבו החוקרים. ההבדלים האלה לטענתם מתורגמים לעליה של פי 2.13 בסיכויים לדיווח על "אורגזמות משביעות רצון" עבור נשים המעשנות מריחואנה. "נשים שהשתמשו במריחואנה לפני סקס ואלו שהשתמשו בתדירות גבוהה יותר באופן כללי, דיווחו על אורגזמות משביעות רצון פי שניים מאלה שלא השתמשו במריחואנה לפני קיום יחסי מין או השתמשו בה לעיתים רחוקות", כתבו החוקרים. "המחקר שלנו עולה בקנה אחד עם מחקרים קודמים על ההשפעות של מריחואנה על התנהגות מינית אצל נשים", סיכמו.

ולמרות שהחוקרים מסכמים כי מריחואנה משפיעה על שביעות רצון מיני גדול יותר, הם אינם בטוחים מה הסיבה לכך. עם זאת, הם טוענים כי הסיבות עשויות לנבוע מכך שמריחואנה מפחיתה לחץ וחרדה ומורידה עכבות - מה שגורם לאנשים להתנסות יותר במיטה. לטענתם קיים סיכוי שמריחואנה פשוט משנה את הדרך שבה בני אדם חווים אינטימיות. "מריחואנה ידועה גם ככזו שמגבירה תחושות כמו מגע, ריח, מראה, טעם ושמיעה ואף מאטה את תפיסת הזמן ובכך מאריכה את תחושת העונג", כתבו. בנוסף, עישון מריחואנה עשוי לסייע בהפעלת מוליכים עצביים הקשורים לעונג מיני המעלים את כמות הדופמין בגוף, הורמון האחראי באופן חלקי על הנאה, מה שעשוי להסביר את העלייה בשביעות הרצון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully