וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי אפשר לזייף: מה מסגיר המבט שלך כשאת מגיעה לאורגזמה?

3.10.2018 / 9:13

לסגור את העיניים, לפתוח פה לרווחה, לצרוח או להיות בשקט: נשים מביעות את תחושת הסיפוק שלהן בכמה דרכים שבלי להתכוון גם מסגירות מה הן חוות בדיוק. גברים, האייטם הזה הוא בשבילכם

פרוייקט האו - ככה נראים פרצופים של נשים בזמן אורגזמה/מתוך העמוד הרשמי של מרכוס אלברטי, עריכה: יוסי אלטר

פה פעור, עיניים סגורות, אגרופים קפוצים - נשים במהלך יחסי מין מבטאות את תחושות האורגזמה שלהן בדרכים שונות ומגוונות. על פי מחקרים ומומחים לסקס, הבעת הפנים במהלך אורגזמה אומרת הרבה מאוד על האישיות והמיומנות הסקסואלית - וכמובן מעידה האם אנחנו נהנים מהסקס או לא. הסקסולוגית ליאן יאנג פירטה עבור הסאן הלונדוני את הבעות האורגזמה המגוונות אצל נשים והמשמעויות שלהן - והנה הניתוח שלה.

עוד בנושא
התסמונת המוזרה שתוקפת גברים לאחר אורגזמה

חברי קהילת המדיטציה האורגזמית - שמחוייבים לענג נשים 3 פעמים ביום - טוענים שנקלעו לחובות ואולצו לשכב עם לקוחות

1. עיניים סגורות - את יודעת מה את רוצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיניים הסגורות של מילה קוניס במהלך קיום יחסי מין בסרט בו שיחקה "ידידים פלוס" מיצגות את ההבעה שיש להרבה מאוד נשים בזמן קיום יחסים. למעשה רק 8 אחוז מהנשים שומרות על עיניים פתוחות ברגע השיא של הסקס, ונשים עם עיניים סגורות בדרך כלל יודעות מה הן רוצות. מומחי סקס טוענים שנשים עוצמות עיניים משום שהן מפנטזות ומתרכזות בדימיון שלהן וחוסמות הפרעות חיצוניות.

על פי מחקר שהתפרסם ב-2014, נשים שמפנטזות במהלך סקס מגיעות לאורגזמה באופן יותר שכיח.

2. הפרצוף הצורח - את בטח מזייפת

סצינת האורגזמה מהסרט כשהארי פגש את סאלי/When Harry met Sally

זוכרים את ההבעה מוגזמת של מג ראיין בסרט כשהארי פגש את סאלי? ובכן, מחקרים מראים שבמהלך אורגזמה עור הפנים שלנו משתנה ומאדים משום שהדם זורם והנשימה שלנו הופכת לרדודה יותר. זה אומר שנשים לא יכולות לצעוק ולנשום בדרך הזו באותו הזמן - מה שאומר שנשים צעקניות וקולניות במיוחד בזמן האורגזמה בדרך כלל מזייפות (מה ש-2/3 מהנשים עושות בשלב כלשהו).

סקר שנערך לאחרונה בקרב נשים הטרוסקסואליות בדק את נושא השמעת הקולות בזמן הסקס ומצא שאמנם רבות מהן מודות שהן קולניות, אבל רובן אומרות שזה לא אינדיקציה להנאה. למעשה, הן הודו שפעמים רבות הן נהיות קולניות במיוחד בכדי לסיים את העניינים במהירות גדולה יותר או כדי להעלות את הביטחון של הפרטנר בביצועיו במיטה.

אבל אם את קולנית במיוחד זה לאו דווקא אומר שאת משקרת בכדי לסיים את האקט. במהלך ההכנה הגופנית לקראת האורגזמה רמת הדומפין במוח עולה - והוא אחראי על תחשת ההנאה שלנו במן הסקס. מדענים טוענים ששיחרור הדומפין לפני האורגזמה גורם לנשים רבות להשמיע קולות רמים וגניחות קולניות - המביעות הנאה עוד לפני הקליימקס.

3. הפרצוף המופתע - המשמעות היא שאיבדת שליטה

מחקרים מדעיים מצאו שאנחנו מאבדים שליטה על החושים שלנו בזמן האורגזמה - ולכן יתכן גם אובדן שליטה על שרירי הפנים וההבעות - לכן אם אנשים נראים נדהמים בזמן האורגזמה זה פשוט אומר שהם מוצפים בהנאה. הבעת פנים שכזו בזמן האורגזמה אומרת שאת נהנית מהסקס ואוהבת את החוויה, בדיוק כמו קתרין הייגל בסרט "האמת המכוערת".

מבט דומה יש גם לג'ואן אלן שמענגת את עצמה בסרט "פלזנטוויל"

אתר רשמי

4. פרצוף האורגזמה החרישית - המשמעות היא שאת מפנטזת

גיף דקוטה ג'ונסון בסרט 50 גוונים של אפור. מתוך הסרט "50 גוונים של אפור", Giphy
גיף דקוטה ג'ונסון בסרט 50 גוונים של אפור/Giphy, מתוך הסרט "50 גוונים של אפור"

למרות שהרבה אנשים חושבים שלהיות שקטה במהלך סקס הוא סימן לכך שאת לא נהנית, זה יכול להיות רחוק מאוד מהמציאות. כשאת שקטה ושומרת על העיניים סגורות, זה יכול להביע שאת מפנטזת ומדמיינת, ולפי מחקר אמריקאי זה דווקא דבר חיובי מאוד לעשות. המחקר מראה שנשים שמפנטזות עושות סקס בתדירות גבוהה יותר ומגיעות ליותר אורגזמות. הן לבטח יותר מתרכזות בהרגשת העונג ומחפשות אותה יותר. בסרט האירוטי "50 גוונים של אפור", יש מספר סצינות סקס, כולל רגע שבו דקוטה ג'ונסון נתקלת בחדר האדום של כריסטיאן גריי לראשונה ומגיעה לאורגזמה שקטה.

5. פרצוף עם פה פעור - המשמעות היא שאת בגן עדן

ג'ניפר אניסטון  חווה אורגזמה בסרט "ברוס הגדול מכולם". gg_2
ג'ניפר אניסטון חווה אורגזמה בסרט "ברוס הגדול מכולם"/gg_2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully