וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא את הגיל שבו נשים חוות את האורגזמה הכי טובה שלהן

7.6.2017 / 15:40

נשים צעירות אולי נהנות מעור מתוח וצעיר יותר, אבל נשים מבוגרות מקבלות את הבונוס האמיתי. סקר שנערך לאחרונה גילה איך הביטחון העצמי משפיע על יחסי המין ולמה הם הופכים, לפחות אצל נשים, ליותר טובים עם השנים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידיאו: זוגות שמקיימים יחסי מין פעם בשבוע הכי מאושרים

חיי מין הם דבר לא פשוט. כשאנחנו צעירים ופחות מודעים לעצמנו, אנחנו עושים הרבה יותר סקס, אבל כשאנחנו מבוגרים ובעלי ביטחון עצמי, לרוב הכמות יורדת. אבל רגע לפני שאתם מתייאשים, עצרו. סקר חדש מצא כי נשים חוות את האורגזמה הכי טובה שלהן בכלל בגיל 36.

הסקר, שנערך על ידי האתר Natural Cycles וכלל 2,600 משתתפות, מצא כי נשים מעל גיל 36 לא רק נהנו מאורגזמה משופרת אלא גם דיווחו שהן חשות מושכות יותר ובטוחות בעצמן, גם בהשוואה לנשים צעירות בהרבה. למעשה, 60 אחוזים מהנשים בקבוצת הגיל של 30 פלוס, דיווחו כי האורגזמות שלהן טובות יותר מבעבר. ואם לא די בכך, תשע מתוך עשר נשים בגילאים אלה דיווחו כי נהנו מיחסי מין בחודש האחרון לעומת שבע נשים מתוך עשר בקבוצת הגילאים 23-35.

"הסקר שלנו מראה כי נשים מעל גיל 35 אולי מקיימות יחסי מין בתדירות נמוכה יותר, אך הן חוות יותר אורגזמות", נכתב באתר.

עוד בנושא:
זה מרזה? 6 מיתוסים על סקס שהגיע הזמן לנפץ
הסיבה המפתיעה שנשים חייבות לשתות הרבה מים
באיזו מדינה נמצאים השקרנים הכי גדולים כשזה מגיע לגודל איבר המין?

מג רייאן בסצינת האורגזמה מהסרט כשהארי פגש את סאלי. When Harry met Sally, צילום מסך
רק משתבחות עם השנים/צילום מסך, When Harry met Sally

הנשים בסקר חולקו לשלוש קבוצות: צעירות (מתחת לגיל 23), גיל ביניים (23-35) ומבוגרות (36 ומעלה). הן נשאלו על נושאים נרחבים שנגעו למיניות, לביטחון ולדימוי הגוף שלהן.

58 אחוזים מהקבוצה של הנשים בגילאי ה-36 פלוס דיווחו על אורגזמות חזקות ומרובות יותר, זאת לעומת 53 אחוזים בקבוצת גיל הביניים ו-48 אחוזים בקבוצת הצעירות. בקבוצת המבוגרות 86 אחוזים דיווחו כי קיימו יחסי מין מהנים בשבועות האחרונים, זאת בהשוואה ל-76 אחוזים בקבוצת גיל הביניים.

פחות משליש מהנשים שהשתתפו בסקר דיווחו כי הן מקיימות יחסי מין פעמיים בשבוע. חמישית דיווחו כי הן מקיימות יחסי מין שלוש פעמים בשבוע ואילו פחות מחמישית הודו כי הן מקיימות יחסי מין פעם אחת בשבוע. אחת מכל שלוש נשים הודתה שלתחושתה יחסי המין קצרים מדי בעוד אחת מתוך עשר חשבה הפוך. כך או כך, נראה כי משבר גיל ה-30 הוא לגמרי מיותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully